مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه این استان نماد اتحاد مسلمانان شیعه و سنی است، گفت: اتحاد شیعه و سنی اهداف و دسیسه دشمنان اسلام را ناکام کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 30 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور صبح امروز در برگزاری جشن هفته وحدت در مسجد نور کنگان اتحاد مسلمان را عامل ناکامی دشمنان اسلام در توطئه‌ها دانست و اظهار داشت: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب سبب وحدت مسلمین شده، اما دشمن به دنبال کم رنگ کردن ولایت‌فقیه و به تبع آن خدشه وارد شدن به وحدت شیعه و سنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.

وی در این مراسم که علمای شیعه و سنی و مسئولین شهرستان کنگان حضور داشتند، افزود: یکی دیگر از دلایل نامگذاری هفته وحدت از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همبستگی و اتحاد مسلمانان است که باید همه مسلمانان به کتاب آسمانی قرآن کریم تمسک و دستورات الهی را عملی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اضافه کرد: خدای یگانه، پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن کریم مهمترین عوامل وحدت شیعه و سنی در یک جامعه هستند.

اسماعیل‌پور هفته وحدت را بهترین فرصت برای شناساندن آخرین کتاب آسمانی قرآن کریم به مردم دنیا به ویژه آزادگان دانست و بیان کرد: امت اسلام با تکیه بر قرآن به سعادت، کمال و رستگاری می‌رسند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان خواستار افزایش هوشیاری مسلمانان برای جلوگیری از نفوذ و حیله‌های دشمنان اسلام و ترفند و دسیسه‌های استکبار جهانی شد و افزود: وحدت بین مسلمانان جهان، اعم از شیعه و سنی نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی و اهداف آن‌ها افشا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تجلیل از اتحاد مسلمانان در استان گفت: استان بوشهر نماد همدلی و وحدت شیعه و سنی است به گونه‌ای که از دیرباز مسلمانان در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله کنگان، عسلویه و دیگر شهر‌ها و روستا‌های این استان زندگی مسالمت‌آمیز در کنار هم داشته‌اند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار