مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 30 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری‌های مختلف در حوزه گردشگری استان اردبیل یکی از اهداف اصلی ما قرار دارد و با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان، در حال حاضر ۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل فعال بوده و در حال اجرا هستند.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان استان خواهیم بود و در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه تاسیسات گردشگری در استان نیازمند اعتبارات ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به افتتاح ۵ پروژه گردشگری طی روز‌های اخیر در سطح استان بیان کرد: طی روز‌های اخیر تعدادی از پروژه‌های گردشگری استان اردبیل با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۱۰۹ نفر فراهم شد.

محمدی ادیب ادامه داد: از این ۵ پروژه افتتاح شده ۳ مورد در قالب هتل و مراکز اقامتی بوده و با افتتاح این سه پروژه بیش از ۱۳۲ تخت به ظرفیت واحد‌های اقامتی در سه شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر افزوده شد.

وی گفت: بهره برداری از مجموعه تفریحی و سرگرمی و طرح توسعه‌ای آبدرمانی ژنرال در شهر توریستی سرعین ۲ پروژه دیگر در حوزه گردشگری بود که به بهره برداری رسید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار