امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : ضد انقلاب از گذشته و حال ذلت بار خود درس گرفته و به دامن مردم و نظام اسلامی پناه بیاورند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 29 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت : سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند توطئه هایی که دشمنان برای قتل عام مردم ما برنامه ریزی کرده بودند،خنثی کنند، دشمن برنامه ریزی کرده بودند که در ۳۰ نقطه پرجمعیت تهران بمب منفجر کند و قبل از اینکه اقدامی انجام شود خوشبختانه خنثی شد، بیش از ۲۰۰ تروریست دستگیر و در یک مرحله بیش از ۴۰۰ بمب خنثی شد .

وی گفت :  از مردم خوب کشور که با وجود هجمه های گسترده تبلیغاتی دشمنان یک "نه" بزرگ به آنان دادند، تقدیر می شود، مردم ما نشان دادند که این فتنه گران و دشمنان، جایگاهی در بین آنان ندارند و البته خودشان هم فهمیدند که اینها عددی نیستند و امروز کاری از اینها ساخته نیست.

امام جمعه ایلام مطرح کرد :  میلاد پیامبر اکرم(ص) یکی از مهم ترین و بهترین روزهای تاریخ بشریت است، چون آن حضرت، شخصیتی است که همه پیامبران الهی برای آمدنش مقدمه سازی کردند و افتخار ما این است که شیعه جعفری هستیم.

وی ادامه داد :  حرمت پیرمردان و پیرزنان در جامعه باید افزایش پیدا کند، این عزیزان کسانی هستند که جوانی شان را پشت سر گذاشته، تلاش خود را در جامعه انجام داده و اکنون نیازمند احترام هستند، همه افراد باید نسبت به تکریم و احترام آنان اقدام کنند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود : ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری دستور دادند که قطعه زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع برای زائران استان ایلام در نظر گرفته شود که مردم استان بتوانند از خدمات آن در هنگام سفر به مشهد مقدس، استفاده کنند، با تلاش خیرین کار شروع شد و این زائرسرا هم اکنون در هشت طبقه با زیربنای پنج هزار متر مربع با پیشرفت ۶۸ درصدی در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد :  یکی از خیرین استان ۵۰ میلیارد ریال در ساخت زائرسرا  کمک کرده است، لازم است که برای ساخت این مجموعه، تک تک خانواده های استان ایلام خود را سهیم بدانند و با حداقلی که می توانند برای ساخت این مجموعه همکاری و مشارکت داشته باشند که بهترین صدقه جاریه و ماندگار است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار