استاندار فارس در مراسم جشن میلاد رسول اکرم (ص)، در جمع اهل تسنن گفت: اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از ترفند‌های دشمنان اسلام است که به لطف خداوند و اتحاد امت اسلامی با شکست روبه رو شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 29 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر محمد هادی ایمانیه همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم با حضور در اجتماع اهل تسنن استان در مسجد رسول اکرم (ص) شیراز، با تبریک هفته وحدت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس، گفت: آرامش امروز مسلمانان، ناشی از تدابیر بنیان گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری برای خنثی سازی ترفند شوم دشمنان است.
وی افزود: احیاء اسلام پس از ۱۴ قرن با درایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در کشور اتفاق افتاد؛ مسلمین اعم از شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفتند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
دکتر ایمانیه تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، دشمنان به روش‌ها و شیوه‌های گوناگون برای فروپاشی انقلاب تلاش کرده اند، اما به لطف خداوند شکست خورده اند؛ اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از ترفند‌های دشمنان قسم خورده اسلام است که به لطف خداوند و اتحاد امت اسلامی با شکست روبه رو شده است.

وی بر ضرورت وحدت شیعیان و اهل تسنن تاکید کرد و گفت: با وحدت علیه دشمنان پیروز می‌شویم؛ اهل تسنن و شیعیان در اکثر مسائل دینی و اجتماعی هم‌نظر، هم عقیده و هم فکر هستند.
نماینده عالی دولت در فارس، ضمن تشکر از برادران اهل سنت، بویژه علمای اهل تسنن، اذعان داشت: همواره و در مقاطع مختلف نظر و نگاه اهل تسنن استان نسبت به جمهوری اسلامی و همراهی با دولت پررنگ بوده که الحمدلله باعث ناامیدی دشمنان نیز شده است.
وی با اشاره بر اینکه فارس، استانی پرظرفیت و حاصلخیز است، اظهار داشت: فارس در بحث‌ها و حوزه‌های گوناگون ازجمله کشاورزی، باغداری، صنایع تبدیلی، صنایع نفت و گاز، صنعت، معدن و ... مستعد رشد و پیشرفت است لذا دست به دست هم بدهیم و توسعه استان را رقم بزنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار