رئیس امور عشایر استان همدان گفت: عشایر استان قراردادی با شرکت تعاونی عشایری بستند که طی آن با تحویل چک و سفته، نهاده جو با قیمت مصوب دولتی تحویل می‌گیرند و بعد از چهار ماه طبق قرار داد با اولویت، گوشت قرمز تحویل شرکت پشتیبانی امور دام می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 29 September 2023

رئیس امور عشایر استان همدان از انعقاد قرارداد ۱۵هزار راس دام پرواری با توزیع ۲۷۰۰ تنجو در قالب طرح قراردادی تولید گوشت توسط عشایر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، جعفر کاویانی‌دلشاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت جدی از تولیدات عشایر مد نظر دولت است، اظهار کرد: از همین رو اجرای تولید قراردادی گوشت قرمز در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این امر باعث منشا اثرات ماندگاری در توسعه جامعه عشایری می‌شود، افزود: طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دام عشایر با انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه بین معاونت دام جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان امور عشایر و اتحادیه مرکزی تعاونی‌هایی عشایری در حال انجام است و در استان همدان نیز انعقاد قرارداد بین شرکت پشتیبانی امور دام و تعاونی عشایری در حال انجام است.

کاویانی‌دلشاد ادامه داد: بر اساس این طرح حدود ۱۵هزار راس دام پرواری با توزیع ۲۷۰۰ تنجو به صورت چهار ماهه و تحویل در دو مرحله در حال انجام است.

رئیس امور عشایر استان همدان خاطرنشان کرد: عشایر استان قراردادی با شرکت تعاونی عشایری بستند که طی آن با تحویل چک و سفته، نهاده جو با قیمت مصوب دولتی تحویل می‌گیرند و بعد از چهار ماه طبق قرار داد با اولویت، گوشت قرمز تحویل شرکت پشتیبانی امور دام می‌دهند.

وی یادآور شد: این قرارداد باعث کمک به عشایر در راستای جبران کسری هزینه جاری بابت خرید نهاده می‌شود و از سوی دیگر شرکت پشتیبانی امور دام نیز گوشت عشایر را تضمینی خریداری می‌کند که به تنظیم بازار و ثبات و تعادل در بازار گوشت بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار