دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: رسالت عظیم پیامبر اکرم(ص) رفع شک، تردید و دودلی در بشریت بوده تا آنها با تمسک به قرآن کریم و پیروی از سیره اهل بیت (ع) به یقین برسند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 29 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی، مدیران و مسوولان استانی به‌مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در جامعه المصطفی گرگان اظهارکرد: یکی از رسالت‌ها و دستاورد‌های پیامبراکرم (ص)، تبیین شک و شبهه در بین بشریت است.

وی تصریح‌کرد: در شرایط کنونی جهانی، دشمنان با ایجاد شکاکیت و شبهه بین مردم جهان اسلام به ویژه مردم ایران تلاش دارند تا آن‌ها را از دین دلسرد کنند و ملت ایران به نقطه‌ای برسد که تفاوت بین حق و باطل را تشخیص ندهد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خاطرنشان‌کرد: خداوند پیوسته در آیات قرآن کریم انسان را به صراط و سراج راهنمایی می‌کند که همانا صراط قرآن‌کریم بوده و سراج اهل بیت نورانی است.

وی ادامه داد: بنابراین در این زندگی مدرن که دشمنان شکاکیت را در بین بشریت رواج دادند می‌توان با بهره‌گیری از دستاورد‌ها و رسالت پیامبر که همانا پیروی از ایشان با کمک صراط و سراج است این شکاکیت و شبهه‌ها را از زندگی برطرف نمود.

وی بیان‌کرد: امروزه جامعه بشریت دچار زنگار‌های غلط غربی شده که می‌بایست با الگوبرداری از سیره پیامبراکرم (ص) این زنگار‌ها پاک شود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ابرازکرد: خداوند برای مسلمانان وجود شریف پیامبر اکرم (ص) را خلق کرد و قرآن کریم را بر وجود ایشان نازل نمود تا وی انسان‌ها را از جهل و گمراهی نجات داده و به سوی نور هدایت کند.

وی ابرازکرد: امت اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در قدم اول باید وحدت و تقریب خود را تقویت کرده و از سیره پیامبراکرم (ص) پیروی نمایند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار