معاون مخابرات منطقه سمنان درباره رفع مشکلات ارتباطی در برخی شهرها و روستاهای استان سمنان و زمان رفع آن توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 29 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، مثبت‌شاهجوئی، معاون مخابرات منطقه سمنان در پی تماس تعدادی از مشترکان شهر رضوان شهرستان میامی در زمینه مشکلات ارتباطی گفت: با رفع مشکل فنی موتور برق مرکز تلفن این شهر، مشکل ارتباطی شهر رضوان شهرستان میامی اوایل هفته آینده رفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: مرکز مخابرات شهر رضوان به موتور برق و باتری برق پشتیبان مجهز بوده و ارتباط این شهر به‌دلیل نقص فنی موتور برق این مرکز هنگام قطع برق شهری دچار اختلال شد.

معاون مخابرات منطقه سمنان در پاسخ به اعتراض جمعی از ساکنان روستای رشم شهرستان دامغان درخصوص وجود نقاط کور در محور دامغان- معلمان خاطرنشان کرد: میزان پوشش‌دهی ارتباطی تکلیفی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای این محور، از سوی همراه اول استان محقق شده است.

مثبت‌شاهجویی تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد از محور دامغان- معلمان زیرپوشش همراه اول است که این میزان بیش از درصد تکلیفی رگولاتوری که تحقق پوشش ۸۰ درصدی است، بوده و نقاط Gap یا نقاط کور این محور به دلیل عوارض طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی منطقه است.

معاون مخابرات منطقه سمنان افزود: تیم بهینه‌سازی ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان به‌صورت مستمر این محور و تمام جاده‌های استان را با عملیات درایو تست یا تست پوشش از نظر میزان پوشش شبکه همراه اول بررسی و در صورت مشاهده مشکل، در اسرع وقت نسبت به بهینه‌سازی و بهبود اقدام می‌کند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار