فرمانده انتظامی استان سمنان بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیورمردانی که دل در گرو امنیت و آسایش جامعه دارند، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 29 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز به‌منظور تکریم و دلجویی از خانواده مرحوم «مهران جعفرپور»، از نیرو‌های پلیس استان سمنان که به‌تازگی بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، اظهار کرد: صبر، ایستادگی و استقامت خانواده همکار متوفی برابر سختی‌ها و مشکلات نزد خدا دارای اجر و ثواب عظیم است.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیورمردانی که دل در گرو امنیت و آسایش جامعه داشتند، افزود: اگر نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خود موفق است، حاصل حمایت و همراهی خانواده‌های مؤمن و متدین آنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: خانواده‌های نیرو‌های انتظامی، آرامش و آسایش را با همدلی و همراهی خود برای این مجاهدان فی سبیل الله فراهم می‌کنند و این امری مهم و ستودنی است.

موقوفه‌ای دلجویی و تکریم خانواده‌های کارکنان متوفی را قدردانی از صبر و ایثار آنان دانست و بیان کرد: جایگاه خانواده متوفی از اهمیت ویژه برخوردار بوده و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان یک مسؤولیت انسانی و مورد تاکید سلسه مراتب فرماندهی است.

وی درگذشت مرحوم استواریکم مهران جعفریور، جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان را تسلیت گفت و تأکید کرد: خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه همکار عزیزمان، مرحوم استواریکم مهران جعفرپور بر اثر تصادف موجب تأثر فراوان و اندوه عمیق شد؛ صداقت بی‌نظیر، سخت‌کوشی، شفقت و مهربانی از ویژگی‌های فراموش‌نشدنی مرحوم جعفرپور بود که در حافظه همگان جاودانه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون شک خدمات ارزشمند این همکار صدیق، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در تأمین امنیت جامعه برای همیشه در یاد و خاطر مردم شریف و همکاران انتظامی شهرستان دامغان خواهد ماند.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار