کد خبر: ۱۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 16 October 2015

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز گفت:امر به معروف و نهی از منکر دراسلام اصلی است که به دنبال اصلاح تمام امور است .

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمدجواد موحد درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: اکنون دستگاه های دولتی بویژه بسیج مستضعفین با آموزش نیروهای توانمند تحصیلکرد درتلاش برای انجام اقدامات لازم در برابر منکرات و ناهنجاریهای جامعه هستند.

وی ادامه داد: اثرگذارترین دستگاه های اجرایی درستاد امر به معروف و نهی از منکر عضویت دارند چراکه دراین زمینه رسالت سنگینی نسبت به حقوق مردم احساس می شود.

موحد گفت:اکنون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مسوولیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج به عضویت مسوولان عالی و اجرایی استان فعال است.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز اضافه کرد:امر به معروف و نهی از منکر ضمن آنکه امری دینی و الهی است لیکن در اردیبهشت ماه امسال در قالب قانون به تایید شورای نگهبان رسید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به مناسبت شهادت سالار شهیدان کربلا با تهیه پنج هزار نسخه درتلاش برای اطلاع رسانی برای برنامه های ماه محرم در سطح استان البرز هستیم .

موحد اضافه کرد: هیات های مذهبی،ائمه جماعات ،مساجد و پایگاههای بسیج از این طرح اطلاع رسانی برای آیین های ویژه ایام محرم بهره خواهند برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار