جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق به عنفی که قصد قتل یک زن 25 ساله را داشت، در دامغان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 27 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام شکایت خانمی ۲۵ ساله مبنی بر ورود یک سارق به منزلش و اقدام وی برای کشتن این خانم، موضوع به علت حساسیت بالا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دامغان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد سارق به قصد سرقت وارد منزل شاکی شده بود؛ اما وقتی متوجه شد که صاحب‌خانه حضور دارد و احتمال شناسایی‌اش توسط وی می‌رود، اقدام به خفه کردن صاحب‌خانه کرد که با تلاش فراوان، خانم موفق شد از دست سارق قرار کرده و به پلیس مراجعه کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی با استفاده از تجهیزات به‌روز برای شناسایی و دستگیر این سارق خبیث آغاز شد و در کمترین زمان ممکن توسط مأموران پلیس آگاهی توانستند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

میراحمدی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بره خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از اقدام برای به قتل رساندن خانم ۲۵ ساله را احتمال شناسایی شدن هویتش هنگام سرقت از منزل عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه زندان شدن وی پس از تعیین قرار وثیقه قانونی خبر داد و خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف جرائم احتمالی توسط متهم در دستور کار پلیس آگاهی دامغان قرار دارد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار