رییس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح تاد به عنوان یک طرح توسعه‌ای کاری دانشجویان و واحدهای تولیدی در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 26 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ،رسول خداوردی کشتیبان در جمع خبرنگاران با تاکید بر ‌رویکرد توسعه و اشتغال‌زایی این دانشگاه اظهار کرد: طرح توسعه اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان با فرآیند قرارداد محوری آغاز و در حال احصای دانشجویان و عقد قرارداد با واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص عنوان گذاری سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: جهش تولید، کلیدواژه اصلی در این فرآیند است که دانشگاه با نگاه تکلیف محوری درصدد احصا و مطالعه تکمیلی است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: جهش تولید نیاز به منابع انسانی و تامین آن دارد و از این رو دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با تربیت تکنسین ماهر تولید سرمایه‌های منابع انسانی جهش تولید را تحویل جامعه می‌دهد.

خداوردی با بیان اینکه طرح تاد در استان برای اولین بار در حال اجراست، افزود: در این طرح با ۵۹ واحد تولیدی در حال عقد قرارداد و تکمیل قرارداد هستیم تا بر اساس نیاز آنها تکنسین‌های ماهر برگرفته از دانشجویان این دانشگاه برای ایجاد اشتغال تامین شود.

وی گفت: بر همین اساس برای یک هزار و ۳۰۰ ‌نفراز دانشجویان فارغ‌التحصیل شغل ایجاد می‌شود و در صورت موفقیت، قابل تمدید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار