امام جمعه ابرکوه گفت: با قانونی شدن مراحل اجرایی برجام در کشورمان توسط مجلس و شورای نگهبان دیگر ابراز هرگونه مخالفت با آن مشروعیتی ندارد و همه باید تابع قانون باشیم که امیدوارم با اجرایی شدن برجام زمینه رفع تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 16 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار کرد: اما روی دیگر سکه برجام بهره برداری های موذیانه امریکاست که باید در قبال دسیسه گریهای شیطان بزرگ جهت نفوذ در کشو و آسیب رسانی هوشیار باشیم.

وی افزود: تصور می شود که هدف آمریکا در اصرار به اجرایی شدن برجام برای سوء استفاده های بعدی علیه ملت ایران همانند هدف او در سرنگونی صدام و اشغال عراق است.
حسینی ادامه داد: آمریکا با هدف زمینه سازی برای فشار بیشتر بر ایران صدام را سرنگون و کشور همسایه ما را اشغال کرد اما به لطف خدا تدابیر هوشیارانه مقام معظم رهبری و آگاهی و پیوند دینی دو ملت ایران و عراق حکایت را معکوس کرد.
امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: ملتهای ایران و عراق برگ برنده را از دست آمریکا گرفتند.
وی خاطر نشان کرد : در برجام هم ما برا ین باوریم که اگر هوشیارانه بدنبال اوامرو توصیه های بصیرت بخش مقام معظم رهبری حرکت کنیم ، هرگز جای نگرانی و دلواپسی برایمان نخواهد بود و براحتی میتوانیم در این میدان هم نگذاریم که برگ برنده به دست آمریکا یی ها بیفتد.
امام جمعه ابرکوه به دیدار هفته گذشته مدیران و دست اندرکاران رسانه ملی با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن در صدد تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم بویژه جوانان در این جنگ نرم و تلاش آمریکا و غرب این است که انگیزه مقابله را از جوانان و ملت ما بگیرند.
وی بااشاره به نمایش و آزمایش موشک های بالستیک و دور برد عماد اژدر والفجر تاکید کرد: تقوینت بنیه نظامی کشور پیامی رسا به قدرت های سلطه دارد و دشمن را افسرده تر و دوستان سربلند را امید وار تر می کند .
حسینی بااشاره به تسلیت فرارسیدن ایام حزون اندوه سوگواری سید سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر از اهداف مهم امام حسین (ع)در قیام وپیام عاشورا بود.
وی گفت: امروز عینی ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی و هویت دینی آن است، حفظ عزت ، حرمت ، اعتبار و آبروی ملت ایران بزرگترین معروف است عینی ترین منکر کمک به دشمنان اسلام است.
حسینی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز ورزش و تربیت بدنی تصریح کرد : در این شهرستان فعالیت های مناسبی در بخش های مختلف ورزشی برای مردم انجام می شود.
حسینی افزود: وزارت ورزش باید نسبت به ورزش مختلط در فضا های عمومی حساسیت داشته باشد و ایجاد فضای نشاط و ورزش برای جوانان هم اولویت خاص خود را دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار