مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از دعوت داور ایلامی برای قضاوت در رقابت‌های تکواندو لیگ نوجوانان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 26 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهاب شهبازی روز سه‌شنبه اظهار داشت: "مهدی قاسمی"، داور بین‌المللی استان از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو دعوت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین حدیث بساط‌شیر بازیکن استان به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از تاریخ دهم تا ۱۵ مهرماه در تهران دعوت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: تیم ملی دختران ۱۷ سال کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند عازم بانکوک شده است و ایناس آراسته‌نژاد از فرزندان موفق ایلام به عنوان مربی تیم ملی در این بازی‌ها حضور دارد.

شهیازی اظهار کرد: دوره مربیگری درجه سه فیزیکال فیتنس ویژه بانوان با حضور ۳۰ شرکت کننده به مدت ۶ روز به صورت تئوری و عملی تحت نظر خانم امیدی از مربیان باسابقه استان در حال برگزاری است.

وی هدف هیات آمادگی جسمانی را برنامه‌ریزی برای تمامی اقشار جامعه به منظور بهبود وضعیت آمادگی جسمانی در استان عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، شاهد کاهش کم‌تحرکی و بهبود وضعیت آمادگی جسمانی در اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان خواهیم بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار