رئیس شورای شهر کرمان گفت: تکمیل پل شهدای خلبان تاکنون سرعت خوبی داشته اما اجرائی شدن فاز دوم آن، نیازمند پیگیری و همکاری شهرداری با اداره برق و سازمان محیط زیست است.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 26 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، منصور ایرانمنش پیش از ظهر امروز در یکصدویازدهمین جلسه شورای شهرکرمان اظهار کرد: تکمیل پل شهدای خلبان تاکنون سرعت خوبی داشته، اما اجرائی شدن فاز دوم آن، نیازمند پیگیری و همکاری شهرداری با اداره برق و سازمان محیط زیست است.

رئیس شورای شهر کرمان ادامه داد: تملیک املاکی که سر راه پل هستند نیز توسط شهرداری الزامی است، روند کنونی به ایجاد وقفه در کار پیمانکار می‌انجامد.

رئیس کمیسیون بودجه و منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورا نیز در این نشست، خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد قرارداد‌های معاملات از طریق سامانه‌های شهرداری با شرایط خاص انجام می‌شوند، در هفته گذشته چند مناقصه به علت نبود شرکت‌کننده لغو و یا برخی از مناقصه‌ها فقط با حضور یک شرکت‌کننده برگزار شد.

سردار حسین چناریان با تاکید بر اینکه هیچ همکاری و پیگیری از طرف شهرداری و شورای شهر در این رابطه انجام نمی‌شود، عنوان کرد: مسؤولان اجرایی پروژه‌ها باید فعال شوند و فقط به برگزاری مناقصه اکتفا نکنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار