سردار مجیدی در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه های همدان با فرمانده سپاه استان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و از طرفی این ایام مصادف شده با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، لذا فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای بزرگوار استان را به نسل آینده‌ساز کشور معرفی نمایند، چرا که هر کدام از شهدای ما بسیار کار‌ها و افتخارات بزرگی داشته اند و الگو‌های بسیار نابی می‌توانند برای جوانان باشند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 21 September 2023

در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از اساتید بسیجی استان همدان با فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان دیدار و قرار دادن اسم فرمانده سپاه همدان را در لیست تحریم‌ها از سوی آمریکا استکبارترین کشور جهان را محکوم کردند.

به گزارش تابناک همدان؛ در این دیدار مسئول بسیج اساتید استان اظهار داشت: این چنین تحریم‌هایی که دشمن انجام می‌دهد هیچ نتیجه عملی نداشته و تنها جهت خاموش کردن آتش خشمشان از ایران و ایرانی و نشان دهنده عمق کینه‌ای است که آمریکایی‌ها نسبت به ایرانیان دارند.

دکتر حسن رحیمی روشن هدف از این دیدار را اعلام همبستگی اساتید با آرمان‌های امام و پاسداران این آب و خاک و همچنین اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود اساتید دانشگاه‌ها تا پای جان در راه این انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان نیز برگزاری چنین جلسه‌ای را بسیار ضروری دانست و گفت: طبق فرموده امام خمینی رحمت الله علیه اگر دشمن از شما عصبانی بود بدانید کارتان صحیح است، و این تحریم نیز نشان دهنده آن است که دشمنان اسلام و ایران، از کار‌های سپاه رنجیده خاطر هستند و این اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام در این دیدار بیان کرد: دشمنان بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند و هرچه ما به سمت ارتباط گیری با مردم و خدمت به مردم می‌رویم دشمن بیشتر عصبانی‌تر می‌شود، به لطف خدا ارتباطات سپاه همیشه با مردم بسیار عالی بوده و دشمنان نیز با رصد‌هایی که داشته اند به این موضوع پی برده‌اند و دلیل تحریم‌ها نیز همین موضوع است.

سردار مجیدی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و از طرفی این ایام مصادف شده با سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، لذا فرصت خوبی است که اساتید بسیجی شهدای بزرگوار استان را به نسل آینده‌ساز کشور معرفی نمایند، چرا که هر کدام از شهدای ما بسیار کار‌ها و افتخارات بزرگی داشته اند و الگو‌های بسیار نابی می‌توانند برای جوانان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار