فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مجموعه دستگاه های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی امسال اجازه تحرک و ناامنی شهرها را به دشمنان و معاندان ندادند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 20 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، رزمایش سرکشی از ۱۲۰۰ خانواده‌ شهید دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای زنگ دفاع مقدس در سطح مدارس، توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و برنامه های دیگر در هفته دفاع مقدس در سطح این استان اجرا می شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس در کنار برگزاری یادواره های شهدا، برنامه "یک شب با فرمانده گروهان ها و دسته ها" که صف شکن و پیش قدم در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته اند در دستور کار است.

شاکرمی با بیان اینکه سپاه یک فرد نیست و نباید به این ارگان نگاه فردی داشته باشیم، یادآور شد: سپاه یک مکتب و جریان ماندگار و حامی نظام و انقلاب است و همه آحاد مردم فارغ از هر گونه جریان و گرایش فکری برای سپاه ارزشمند هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: مجموعه دستگاه های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی امسال اجازه تحرک و ناامنی شهرها را به دشمنان و معاندان ندادند.

وی بیان کرد: در اذهان و معادلات جریان های کردی، منافقان و سلطنت طلبان، استان ایلام برای اغتشاشات و ناامنی ها پرونده ویژه ای بود و در این راستا طی هفته های اخیر افراد متعددی با مقادیری سلاح شناسایی شدند و امسال اوضاع بدون ناامنی خاصی مدیریت شد.

سردار شاکرمی اضافه کرد: وجود مقام معظم رهبری در راس نظام، مکتب عالی و مردمی فهیم و آگاه عامل پیروزی ما در برابر جبهه استکبار در هوا، زمین و دریا شده و تهدید، تحریم و مواضع خصمانه دشمنان بزرگ، باعث توفیق کشور در عرصه های مختلف و موجب خشم و عصبانیت دشمن شده است.

وی با اشاره به اینکه ایلام و مهران در اربعین حسینی خوش درخشیده اند، گفت: مهران با قلم و نگاه رسانه ها و عکاسان در سطح ملی و حتی مقیاس جهانی برجسته شد و قدرت اعجاز قلم رسانه ها باعث شد مسئولان ارشد کشور ضمن سفر به استان ایلام نسبت به کاستی های موجود هم پاسخگو باشند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: رسانه ها باعث برجسته شدن اربعین شدند و اصحاب رسانه استان در این زمینه به درستی و به موقع ورود کردند و اکنون برای سفر آتی آیت الله رئیسی باید با برجسته سازی منطقی نواقص و مشکلات اقدام به یک گفتمان سازی درست کنند تا رئیس جمهور از چالش ها و مطالبات مردم به درستی اگاه شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار