معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس که در مرحله نخست اقدام به پیش ثبت نام کرده اند از امروز ۲۷ شهریورماه از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 18 September 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل قزل سفلی، دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: آن دسته از داوطلبانی که صحت مدارک آنها از سوی مراجع ۶ گانه تایید شده یک کد رهگیری دریافت می کنند که بر اساس آن از ۲۷ مهرماه تا سوم آبانماه فرصت دارند ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی هم که صحت مدارک آنها از سوی یک یا چند مرجع تایید نشده از امروز ۲۷ شهریور تا دوم مهرماه فرصت دارند که اعتراض خود را ثبت کنند.

او اظهار کرد: نتیجه این اعتراض نیز در روز ۲۵ مهرماه اعلام می شود که به دنبال آن یک کد رهگیری نیز برای داوطلبانی که صحت مدارک آنها در مرحله بررسی مجدد تایید شده ارسال می‌شود.

قزل سفلی افزود: متقاضیان در این مرحله با استفاده از کد رهگیری که دریافت کرده‌اند از ۲۷ مهرماه تا دوم آبانماه فرصت دارند که ثبت نام خود را نهایی کنند.


تشکیل هیات های اجرایی در فرمانداری ها

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در خصوص روند تشکیل هیات های اجرایی انتخابات نیز گفت: در حد فاصل بین ۲۶ شهریور تا ۲۷ مهرماه یکی دیگر از فراینده‌های انتخابات یعنی تشکیل هیات های اجرایی در فرمانداری های استان عملیاتی خواهد شد.

قزل سفلی افزود: بر این اساس، از فرمانداری ها خواسته شده که معتمدین را شناسایی و نسبت به معرفی آنها اقدام کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار