تحریم اخیر ایالات متحده بر علیه ۲۸ چهره نظامی ،امنیتی و انتظامی کشور که نام دو سردار فرمانده سپاه و انتظامی استان در آن خودنمایی می کند نیز برآیندی از همین تلاش کور و هدفمند دشمن در راه سنگلاخی نمودن مسیر حرکت پیشرونده انقلاب در فتح قله های افتخار معنا  میشود.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 18 September 2023

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::همانگونه که در خبرها آمده است ،بار دیگر دولت ایالات متحده آمریکا با تبعیت کور از جریان رسانه ای معاند و در اقدامی مضحک یک بسته تحریمی جدیدی را علیه سه رسانه و ۲۸ چهره منتسب به نیروهای انتظامی ،امنیتی و قضایی و همچنین افراد مرتبط با اینترنت ایران اعمال کرده است.

آنطور که دربیانیه افک دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا آمده است ؛ این تحریم بدنبال اغتشاشات پاییز سال گذشته به مرحله اجرا در آمده است.

متعاقب آنچه که در تحلیل این رسانه از چرایی رسیدن دامنه این تحریم ها به فرماندهان سپاه و سابق انتظامی استان بدان اشاره کرده است ،این اقدام کور دولت آمریکا هرچند از حیث نیل به اهداف تحریمی راه به جایی نخواهد رساند ،اما نتیجه پروپاگاندای رسانه ای معاندین و مخالفین و همسویی برخی رسانه های داخلی فاقد راهبرد رسانه ای و غیرحرفه ای های خودی نمایی است که با برجسته سازی برخی اقدامات از طریق بزرگنمایی برخی رویدادهای خلاف واقع ،نام استان ایلام پایتخت خادمین اربعین را در زمره استان های با سطح بالای آشوب و ناامنی قرار داده و آن را به دستاویزی برای بهره گیری ها و سو استفاده هایی از جنس کشته سازی های خلاف واقع از سوی جریان رسانه ای معاند مبدل کردند.

همانگونه که در بیانیه ( افک) دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا نیز بدان اشاره شده است ؛ بسته تحریمی جدید که شامل تحریم ۲۸ چهره منتسب به نیروهای امنیتی ،قضایی و انتظامی ،سه رسانه و نیروهای مرتبط با فناوری ارتباطات کشور ریشه در عمق کینه آنان نسبت به مدافعان امنیت کشور دارد که اهداف شوم و هزینه بر آنان در اغتشاشات پاییز سال گذشته را نقش بر آب کرد.

واکاوی بسته های تحریمی یکساله اخیر نظام سلطه بر علیه کشور که از فاز اقتصادی به فاز چهره ها تغییر ریل داده است ،بیانگر واقعیت هدف قرار گرفتن جریان پیشرو اتقلاب از سوی استکبار جهانی است ،تحریم های کور و عقیمی که بجز ایجاد مانع در مقابل حرکت طوفانی جریان انقلاب و مدافعان امنیت کشور ،اهداف دیگری در آن مستتر نیست.

همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تبیین نموده اند ،تا فتح قله های افتخار چندان راهی باقی نمانده است اما بطور قطع نظام سلطه و ایادی آن هیچگاه در این مسیر بیکار نخواهد نشست و با سنگلاخی نمودن مسیر ،مساعی خود را در کند نمودن حرکت جریان انقلاب به سوی هدف تعیین شده بکار خواهد بست

تحریم اخیر ایالات متحده بر علیه ۲۸ چهره نظامی ،امنیتی و انتظامی کشور که نام دو سردار فرمانده سپاه و انتظامی استان در آن خودنمایی می کند نیز برآیندی از همین تلاش کور و هدفمند دشمن در راه سنگلاخی نمودن مسیر حرکت پیشرونده انقلاب در فتح قله های افتخار معنا  میشود.

معتقدیم با ایمان استوار ،حمایت مردمی و پای کار بودن مردم و همنوایی آنان با مسولین و فرماندهان نظامی و امنیتی ،تمامی طرح های عقیم نظام سلطه در همان ابتدای راه اثر گذاری خود را از دست خواهند داد و بسته تحریمی اخیر نیز در سطح همان جنگ روانی و تزیینی باقی خواهد ماند .

یقینا دشمنی نظام سلطه با جریان پیشرونده انقلاب تمامی نخواهد داشت ،و هرگاه نقش بر آب شدن طرح های آشوبگرانه و براندازانه شان را نظاره گر باشند ،اهداف تخریبی خود را متوجه جریانی خواهند کرد که محکم و استوار همچون کوهی سترگ در مقابل آنان قرار گرفته اند.

البته وقتی که دشمن می بیند با وجود هیاهوی یکساله ، بکارگیری پروپاگاندای رسانه ای و شبکه های اجتماعی با صرف میلیون ها دلار برای خلق آشوب و بلوا در کشور راه به جایی نمی برد ،بطور قطع جریان مدافع انقلاب را عامل نقش برآب شدن اهداف شوم خود می داند.

تحریم سردار فرمانده سپاه استان و فرمانده سابق انتظامی استان نیز نتیجه همان راهبرد شکست خورده دشمنان در به آشوب کشیدن پایتخت خادمین اربعین حسینی است ،حال که آنان نمی دانند چگونه شکست مفتضحانه خود را جبران کنند ،راه انتقام را در تحریم های بی حاصلی جستجو می کنند که صرفا بعد نمایشی آن برجسته تر از دیگر ابعاد آن است.

در پایان ضمن اعلام حمایت خود از سرداران ایلامی و دیگر شخصیت های تحریم شده ،این نکته را بار دیگر یادآور می شویم که نباید از نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی معاند و البته غیر حرفه ای خودی غافل شد، معاندینی که خواسته و غیر حرفه ای های که ناخواسته از کاه ناآرامی ها در ایلام کوه ساختند تا بعدها به دستاویزی برای سناریوی کشته سازی های غیر واقع و طرح خلاف واقع سرکوب مردم مبدل کرده تا اینگونه مسیر برای انتقام از سرداران و حافظان امنیت هموار شود ،هرچند وعده الهی خلف ناپذیر است و پیروزی با جبهه حق خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار