۵۵۰ سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کشف ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 17 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمجید نجاتی، سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان کشف شد.

وی گفت: تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه نظارت بر کارخانجات و واحد‌های تولیدی در شهریورماه منجر به کشف ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در سه واحد تولیدی صنعتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان شد.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: طی رصد انجام‌شده توسط بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی این سازمان با حضور کارشناسان واحد‌های تخصصی سازمان و پلیس امنیت اقتصادی از واحد‌های تولیدی صنعتی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان مشاهده شد که واحد‌های تولیدی صنعتی اقدام به خرید و استفاده از کود‌های شیمیایی دولتی در زمینه استفاده از آن به‌عنوان مواد اولیه در تولید کود‌های آزاد کرده‌اند.

نجاتی با بیان اینکه کود‌های شیمیایی کشف‌شده طی هماهنگی با قاضی ضبط و توقیف شد، خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این واحد‌های تولیدی صنعتی در زمینه قاچاق کود‌های شیمیایی برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار