هفت پروژه عمرانی امسال در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 17 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، هفت پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان امسال با سرمایه‌گذاری ۱۱۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال افتتاح شد.

امسال در دامغان، طرح احداث ۲۵۰ متر شبکه فشار متوسط و دو دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوولت آمپر به مبلغ چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بهره‌برداری شد.

طرح توسعه ۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و تعویض دو دستگاه ترانس ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلوولت آمپر در روستا‌های ابوالبق و قلعه آقابابا و شهرک جدیدالاحداث قدرت‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.

طرح بهینه‌سازی ۳۰۰ متر شبکه و تعویض پایه‌ها جهت بهبود روشنایی معابر میدان امام حسین (ع) تا میدان پسته با هزینه چهار میلیارد و ۲۴ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث دو هزار و ۲۳۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب یک دستگاه سکسیونر توسعه فیدر جدید پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که بهره‌برداری شد.

طرح بهینه‌سازی و تبدیل ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در روستا‌های برم، مهمان‌دوست، حسین‌آباد دولاب و جزن به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال بهره‌برداری شد.

طرح تعویض دستگاه‌های لوازم اندازه‌گیری جهت تجهیزات هوشمندسازی شبکه با هزینه ۵۱ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی امسال است.

طرح اصلاح و بهینه‌سازی و تقویت ۱۸ دستگاه ترانس پست‌های هوایی برای تأمین برق متقاضیان به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هم امسال افتتاح شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار