معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مدارس نقش مهمی در امید آفرینی و ارتقاء کیفیت آموزشی در جامعه دارند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 17 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی در جلسه مدیران مدارس که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس‌جمهور برگزار شد گفت: در جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از فضای مجازی آرایش جدیدی گرفته است .
وی با بیان اینکه نباید فضای مجازی را دست دشمن بدهیم تا در آینده علیه کشور از آن بهره برداری کند گفت: دشمن در تلاش است بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و مردم را مایوس نماید که مدیران مدارس در مدیریت فضای مجازی و امید آفرینی نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شبانه روز گذشته با وجود فراخوان رسانه های معاند مردم توجهی نکردند گفت: دشمن درتلاش بود که با استفاده از فضای اغتشاشات سال گذشته علیه امنیت کشور بهره برداری کند که مردم تودهنی و مشت محکمی به ایادی استکبار در داخل و خارج زدند.
وی به نقش فرهنگیان در شور و نشاط انتخاباتی در انتخبات پیش رو اشاره کرد و گفت: هر وقت دشمن برای عدم شرکت مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرد مردم پرشورتر آمدند که انتظار می رود فرهنگیان با بصیرت افزایی برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاشی مضاعف داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به اهمیت نقش مدیران مدارس در تربیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: ملاک عمل مدیران در مدارس آیین نامه اجرایی مدارس است که با مطالعه دقیق آن رسالت خویش را به خوبی ایفا کنند.
وی تاکید کرد مدیران مدارس برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بکوشند و مدیر به تمام معنا در تراز انقلاب اسلامی باشید.
در این آیین همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس جمهور از 120 پروژه آموزشی در قالب 345 کلاس درس در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.
گفتنی است : نشست مدیران مدارس سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور در تالار وزارت کشور برگزار شد که این آیین در کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس ،معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و مدیران متوسطه اول و دوم مدارس شهر یاسوج در سالن دولت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار