مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ایروانی خَیِّر طلایی کشور مهمانی ناهار برای ۱۰۰ فرزند یتیم آملی که تحت حمایت وی بودند برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 12 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: آقای ایروانی خَیِّر طلایی کشور مهمانی ناهار برای ۱۰۰ فرزند یتیم آملی که تحت حمایت ایشان بودند برگزار کرد.

 

مهمانی ناهار خَیِّر طلایی کشور، برای ۱۰۰ فرزند معنوی خود در آمل  

وی با بیان اینکه، در استان ۱۶۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت هستند که از این تعداد ۱۸۰۰ دانش‌آموز یتیم هستند گفت: ۵۲ هزار خَیِّر در استان از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، ایروانی ۵۰۰ دانش‌آموز یتیم را در استان مازندران و ۵۳ هزار فرزند معنوی را در کشور تحت حمایت دارد گفت: وی امسال تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه در کشور را دارد و امروز نیز در آمل مدرسه مهر عظام را افتتاح نمود.

معافی گفت: ۱۱۵۰۰ مددجو مستاجر هستند که از این تعداد، ۴۲۰۰ دانش‌آموز از داشتن مسکن محروم هستند و آقای ایروانی امروز قول مساعدت در ساخت مسکن برای آنان داده‌ است.

وی بیان داشت: در جشن عاطفه‌های امسال پیش‌بینی جمع‌آوری ۴۰ میلیارد تومان کمک از طریق شبکه خِیر و احسان مردمی داریم که تمامی کمک‌ها از طریق محله و مدرسه به دست دانش‌آموزان خواهد رسید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار