مدیرکل اموال تملیکی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: با ایجاد و استقرار سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) در کرمانشاه در آینده نزدیک بین دستگاه کاشف و مراجع رسیدگی کننده و دستگاه‌هاي مجوز دهنده در صورت آمادگی ارتباط برقرار می‌شود و از مکاتبات اداری جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 11 September 2023

محمدرضا باپیرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به افتتاح سامانه حراج بر خط خرده فروشی توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در تهران و سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: این سامانه در استان کرمانشاه نیز قابل اجرا و در ماه جاری تعدادی از کالاها از طریق همین سامانه بارگذاری و به فروش می‌رسد.

وی افزود: مزیت این سامانه دسترسی راحت به آن است و شرکت برای عموم مردم حتی کارکنان دولت آزاد است.

مدیرکل اموال تملیکی استان کرمانشاه تصریح کرد: خریداران از طریق ۲ سامانه ستاد (تدارکات الکترونیک دولت) و سامانه tamliki.ir می‌توانند وارد شوند و قيمت‌هاي پیشنهادی را بارگذاری کنند و بعد از چند روز برندگان از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد و استقرار سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) در کرمانشاه عنوان کرد: در آینده نزدیک بین دستگاه کاشف و مراجع رسیدگی کننده و دستگاه‌هاي مجوز دهنده در صورت آمادگی ارتباط برقرار می‌شود و از مکاتبات اداری نیز جلوگیری خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: هر ماهه فروش کالاها از طریق مزایده‌های الکترونیکی انجام می‌شود و در زمان‌های مشخص و از پیش تعیین شده کالاها به همراه قیمت کارشناسی شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری به صورت الکترونیکی در سامانه دولت بارگذاری خواهند شد.

باپیرزاده تأکید کرد: شرکت کننده بعد از رؤیت کالاها قیمت پیشنهادی خود را در سامانه بارگذاری خواهد کرد و بعد از مدتی اسامی برندگان از طریق همین سامانه اعلام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ح
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار