مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امسال در حوزه های مختلف امدادی، درمان، اسکان اضطراری و خدمات اجتماعی در مجموع به بیش از ۲۱۵ هزار زائر خدمت ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 10 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا علی محمدی  اظهار کرد: در این مدت زمینه اسکان زائران به تعداد حدود ۷۳هزار نفر فراهم شده است.

وی درمان سرپایی ۴۵ هزار و ۳۰۰ زائر، تست قند و فشار خون ۵۷ هزار و ۴۱۰ نفر، پذیرش در مرکز درمان سرپایی و بستری موقت هشت هزار نفر و خدمات اجتماعی شامل ویلچر، خیاطی، تونل سرد و لباس شویی به ۱۳ هزار و ۶۱۵ زائر را از خدمات ارایه شده برشمرد.

وی تعداد حوادث جاده‌ای را ۴۹ مورد، تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای را ۱۶۹ نفر، تعداد مصدومان انتقالی حوادث جاده ایی را ۳۲ نفر، تعداد مصدومان رهاسازی شده حوادث جاده ایی را ۱۵ نفر و تعداد مصدومین انتقالی از کشور عراق به مرز مهران را ۳۲۳ نفر در این مدت اعلام کرد.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، امسال ۹ هزار تراکت پیشگیری امداد و کمکهای اولیه در گرمازدگی و خونریزی و مسمومیت ها بین زائران توزیع و آموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه و پیشگیری از گرمازدگی به ۹ هزار نفر از زائران و موکب داران ارایه شده است./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار