امام جمعه موقت اردکان:
امام جمعه موقت اردکان با اشاره به اینکه حجاب، جبهه و خط مقدم حاکمیت قرآن است گفت: استکبار با تمام توان به دشمنی با مقدسات مردم ایران روی آورده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 09 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام و المسلمین سيدمحمد كاظم حسيني پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان با اشاره به اربعین حسینی و مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: از مردم عراق و مسئولین این کشور بابت تلاش‌های و مهمان نوازی که داشتند و همچنین از مسئولان کشور خودمان که زمینه سازی حضور خوب و باشکوه مردم را فراهم کردند تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که حضرت امام صادق(ع) هم به آن تاکید فراوانی دارند این است که این مراسم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما ارزش واقعی آن است که ما همانگونه که در راه زیارت آن حضرت قرار گرفتیم، راه امام حسین(ع) را دنبال کنیم و دستوراتشان را انجام دهیم.
حسینی پور به دشمنی‌های استکبار علیه ملت و نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تمام دنیا با کانالهای ماهواره ای و فضاهای مجازی امروز در برابر جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و دلیل آن هم به دلیل حاکمیت قرآن در ایران است، استکبار به هیچ عنوان توان تحمل عظمت و قدرت مسلمانان را ندارد.
امام جمعه موقت اردکان با بیان اینکه حجاب جبهه و خط مقدم حاکمیت قرآن است گفت: عده ای امروز بحث حجاب اجباری و غیراجباری را مطرح می کنند و این حرف ها در واقع حرف دشمن است که با حاکمیت قرآن مشکل دارد.
وی تصریح کرد: امروز دشمن اهانت به قرآن و ولایت مطلقه فقیه و دیگر ارزشها همچنین حجاب را در دستور کار خود قرار داده چرا که می داند تا زمانی که مسلمانان به این ارزشها پایبند هستند، استکبار به اهدافش دست پیدا نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار