امام جمعه رفسنجان از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با سارقان پسته قدردانی کرد و گفت: این سرقت‌ها باید ریشه‌کن شوند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 08 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ۱۷ شهریور ۵۷ را زمینه‌ساز نابودی رژیم شاهنشاهی دانست و اظهار داشت: با ظلم و تعدی، تجاوز و خونریزی حکومت‌ها باقی نمی‌مانند. امروز شاهد هستیم منافقان با آن همه ترور‌ها و جنایاتی که انجام دادند، آواره و دربه‌در دنیا هستند که این نتیجه ظلم و ستم است.

عسکری با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص مس اظهار داشت: ضروری است ما در کنار معدن صنعت هم داشته باشیم و تنها مس را تولید نکنیم و به کشور‌های دیگر صادر کنیم، بلکه باید از خام‌فروشی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: مس قابلیت تبدیل به فرآورده‌های زیادی دارد. در زمینه توسعه صنایع پایین‌دستی مس همه باید پای کار باشد و قرار است در منطقه ویژه اقتصادی اقداماتی انجام شود و اشتغالزایی صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات فراجا در خصوص کنترل و دستگیری سارقان پسته قدردانی کرد و گفت: اگرچه این سرقت‌ها ریشه‌کن نشده، اما کمتر شده است.

خداحافظی امام جمعه ریگان با مردم شهرستان

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین تقویت اسلام ناب محمدی است.

او بیان داشت: اربعین امسال تعالی گفتمان شیعی بود و گفتمان شیعه در سایه انقلاب اسلامی الگوی مردم سالاری دینی را ارائه کرد.

رضا زاده افزود: رسانه‌های معاند شکوه اربعین را سانسور کردند، اما شیعیان جهان فریاد لبیک یا حسین (ع) را سر دادند.

امام جمعه ریگان در ادامه از مردم مومن انقلابی و نجیب ریگان به جهت شرکت باشکوه در نماز جمعه قدردانی کرد و پس از سه سال حضور در سنگر نماز جمعه ریگان از مردم و مسؤولان این شهرستان خداحافظی کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار