فرماندار کلاله گفت: پیکر شهید «محمد میرشکاری» که بر اثر حمله تروریستی روز گذشته به واحد انتظامی تفتان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود روز شنبه در زادگاهش کلاله تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 07 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، فرهاد شیبک روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع و خاکسپاری شهید محمد میرشکاری اظهار کرد: شهادت افتخاری بزرگ از جانب خداوند است که فقط نصیب مردان خوب خدا می‌شود و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک این بزرگمردان هستیم.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی که تمام دسیسه‌هایشان برای برهم زدن آرامش و امنیت ایران با شکست مواجه می‌شود دست به حرکات بزدلانه‌ای مانند ترور نیرو‌های شریفی از جمله شهید میرشکاری می‌زنند.

فرماندار کلاله شهید محمد میرشکاری را افتخاری برای این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد مراسم تشییع این شهید به میدانی برای نمایش وحدت و انسجام ساکنان این شهر تبدیل شود.

بیشتر بخوانید
دیدار مسوولان سبزوار با خانواده شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان+ فیلم
تیم‌های تخصصی در حال بررسی ترور ۲ مامور انتظامی تفتان هستند
۲نفر از ماموران انتظامی تفتان به شهادت رسیدند
پیکر ٢ مامور انتظامی شهید حادثه تروریستی «تفتان» وارد فرودگاه مشهد شد
وی گفت: پیکر این شهید صبح روز شنبه به زادگاهش روستای حاج علی اسلامی بخش پیشکمر کلاله برای وداع خانواده، دوستان و آشنایان منتقل می‌شود.

فرماندار کلاله افزود: بعد از وداع خانواده با شهید میرشکار، مراسم تشییع و خاکسپاری ساعت ۹ صبح با حضور مسوولان کشوری و استانی از ابتدای خیابان انقلاب کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

تروریست‌های کوردل به صورت کاملا بزدلانه اقدام به ترور ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان که در حین انجام امور خدماتی بودند، کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان محمد میرشکار رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار