رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاینات از خط کشی 260 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان در مردادماه امسال و قبل از آغاز سفرهای اربعین حسینی و ایام شهادت امام رضا (ع) خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، رامین رقابتی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاینات امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی مردادماه سال جاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان خط کشی شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی محور‌ها از اولویت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات است افزود: هدف از خط‌کشی راه‌ها ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات اظهار کرد: برای اجرای این حجم از خط کشی ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی همواره کاهش سوانح جاده‌ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن بوده که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده‌ای، با فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر است.

رقابتی ادامه داد: خط‌کشی راه‌ها ضمن این که از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز هست لذا از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار