مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران برتر مدارس طرح بزرگ همدل که در اداره کل کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 04 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی، در مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران برتر مدارس طرح بزرگ همدل که در اداره کل کمیته امداد برگزار شد اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در تربیت و ساخت جامعه بسیار مهم و اساسی است.

 

مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران برتر مدارس طرح بزرگ همدل  

وی افزود: اگر امروز جامعه پاک است و دشمنان نتوانستند در جنگ ترکیبی خود موفق شود، به برکت نقش درست معلمان و مدارس در تربیت جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: امروزه اهمیت جهاد تبیین در مسائل حوزه آزادی، دموکراسی، مردم سالاری و ... و برطرف نمودن شبهات نوجوانان بر عهده معلمان است.

معافی با اشاره به طرح مدارس همدل که فاز اول آن در سال ۱۳۹۹ با نگاه برقراری عدالت اجتماعی آغاز شد گفت: در سال اول، تعداد ثبت نام ۶۱۳ دانش‌آموز و در سال دوم، این تعداد به ۶۶۳ دانش‌آموز و در سال ۱۴۰۱ این تعداد به ۶۹۵ دانش‌آموز رشد پیدا کرد، اما انتظار ما این است که این تعداد به ۳۰۰۰ دانش‌آموز برسد.

وی با تاکید بر توزیع خدمات جشن عاطفه‌ها از ناحیه محله و مدارس گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود که همه در اختیار مدارس و مراکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به انجام ۴ کار ماموریت مهم مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شناسایی فقر، شناسایی فقیر و نیازمند، جذب منابع و توزیع خدمات باید از طریق مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش و معلمین انجام شود.

معافی با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی ارائه خدمات به دانش‌آموزانی که خانواده‌های آن‌ها در اشتغال، درمان، مسکن و... نیاز به حمایت دارند گفت: شناسایی و معرفی این دانش‌آموزان از طریق معلمین با حفظ کرامت این خانواده‌ها باید انجام شود.

وی گفت: باید نمایندگانی از کمیته امداد و آموزش و پرورش با تشکیل کار گروه ها و جلسات مستمر در جهت فعال نمودن مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش تلاش نمایند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان با نام "آینده ساز باشیم" در سراسر استان در حال انجام است و همه مردم نیک اندیش و خَیِّرین می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ به این پویش بپیوندند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی که از سوی کمیته امداد کشور برای مدیران برتر طرح مدارس همدل از شهرهای نور، قائمشهر و ساری در نظر گرفته شد تقدیر به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار