رئیس اتحادیه آهن‌فروشان کرمانشاه با اشاره به پلمب نزدیک به ۵۰ واحد ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه، گفت: دو مرحله دیگر از برخورد با ضایعاتی‌های غیرمجاز باقی مانده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 04 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا کوروش امیری با اشاره به اینکه طرح برخورد با واحدهای ضایعاتی غیرمجاز کرمانشاه از چندی قبل با عزم جدی مدیران استان و خصوصا فرمانده نیروی انتظامی در دستورکار قرار گرفت، افزود: در این مدت حدود ۵۰ واحد ضایعاتی غیرمجاز پلمب و تعدادی تخریب شد.

وی با بیان اینکه مقرر شد برخورد با ضایعاتی‌های غیرمجاز طی سه مرحله صورت بگیرد، اظهار کرد: مرحله اول مربوط به کمربندی غربی ( قبل از بیمارستان سینا) بود که با ازدحام واحدهای ضایعاتی مواجه بودیم و برخورد با تعداد زیادی از آنها انجام شد و البته بخش دیگری از آنها نیز هنوز باقی مانده که در دستور کار است.

به گفته رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه که ضایعاتی‌ها نیز جزء رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه قرار دارند، مقرر شده در دو مرحله بعدی هم برخورد با ضایعاتی‌های غیرمجاز در منطقه جعفرآباد و همچنین سایر ضایعاتی‌های پراکنده سطح شهر انجام شود.

امیری گفت: اقداماتی که برای ساماندهی ضایعاتی‌های غیرمجاز صورت گرفته تا حدودی نتیجه بخش بوده، اما برخی از این واحدها نیز با فک پلمب غیرقانونی دوباره به کار خود ادامه می‌دهند. از سوی دیگر در این مدت برخی واحدهای تازه نیز به تعداد ضایعاتی‌های غیرمجاز اضافه شده، زیرا این واحدها مثل قارچ از نقاط مختلف شهر سر برمی‌آورند.

امیری ادامه داد: برخی از واحدهای صنفی ضایعاتی به صورت قانونمند فعالیت دارند و با هدف حفظ اشتغال آنها باید شرایط کار قانونمند برای آنها فراهم شود.

وی اصلی ترین گام برای ساماندهی ضایعاتی‌های کرمانشاه را ایجاد شهرک ضایعات اعلام کرد تا واحدهایی که قصد دارند فعالیت قانونی داشته باشند به آنجا نقل مکان کنند و راحت‌تر بتوان تکلیف واحدهای غیرمجاز را روشن کرد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه نیاز به ایجاد سه یا چهار شهرک ضایعاتی داریم که ضایعات هر منطقه شهر به یکی از این شهرک‌ها منتقل شود، افزود: تا زمانی که واحدها جای مناسبی برای نقل مکان نداشته باشند، امکان ساماندهی آنها وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار