کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 04 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در آیین تجلیل از کارمندان نمونه جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمت، تلاش و مردمی است، گفت: تلاش شبانه روزی و حضور بین مردم باعث شد تا تمجید و اقتدار دولت سیزدهم در کلام مقام معظم رهبری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی مازندران وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و یکی از بخش های پرتکلیف است که نیازمند تلاش بیشتر کارکنان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: در کنار هم قرار گرفتن می تواند یکی از عواملی باشد که همه همکاران را در اجرای وظایف استوارتر و محکم تر کند.

این مسوول اضافه کرد: روحیه نوآوری، خلاقیت و تعهد و همبستگی گروهی از جمله مواردی است که باید در یک کارمند تجلی پیدا کند.

عنایتی اظهار کرد: همه کارمندان نمونه و فعال هستند اما یکجایی معیار و ملاک عمل باید داشته باشیم و هر زمانی به این ملاک عمل رسیدیم می توانیم کارمند متعهد و برجسته باشیم.

وی با بیان اینکه باید فعالیت، تلاش و جدیت خود را در بخش کشاورزی دوچندان کنیم، افزود: یک لحظه غفلت در حوزه کشاورزی خسارت های فراوانی دارد می شود چراکه با موجودات زنده سروکار داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: کار کردن در بخش کشاورزی باید حساس، ظریف و با دقت باشد و کار کردن در جهاد کشاورزی گروهی است و انفرادی راه به جایی برده نمی شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: منزلت سازمانی را باید ارتقا دهیم و در راستای وزارت جهاد کشاورزی که همان امنیت غذایی و اقتدار غذایی است گام برداریم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار