کد خبر: ۱۱۲۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ 04 September 2023

بی‌تردید یکی از این حوزه‌ها که گویی با دستور اتاق فرمان نظم نوین جهانی، هر نوع نقاب و تعارف کنار گذاشته شده، ترویج انحرافات جنسی گوناگون به عنوان هنجارها و«هویت»های جنسی طبیعی و حتی فضیلت‌مند است!

اقتصاد دنیا در تسخیر تراجنسیتی‌ها و منحرفان جنسی+تصاویر

فارس پلاس؛ روایت روز - وقتی رسانه‌ها، اهل قلم، فعالان اجتماعی و ژورنالیست‌های تحقیقاتی که علی‌رغم همه سرکوب‌ها، بایکوت‌ها، تهدیدها و حذف‌ها هنوز تا حدی مستقل مانده‌اند، از ابر-پروژه‌ی یک الیت جهانی برای حاکم کردن «نظم نوین جهانی» در روی زمین می گویند، طبعا نخستین چماقی که از سوی رسانه‌های جریان اصلی و توده‌های مغزشویی‌شده توسط آن‌ها، بر سرشان فرود می آید «توهم توطئه» است.

دست‌کم دو سالی هست که همان الیت جهانی که ابر-پروژه‌ی «نظم نوین جهانی» را پیش می برند، گویی تعارفات و نقاب‌ها و تشریفات را کنار گذاشته‌اند و با صراحت بی‌سابقه‌ای در حال تبلیغ و ترویج سرفصل‌های شکل‌دهنده‌ی همان نظم هژمونیک کذایی هستند. چنان که دیگر مثل قبل نیاز نیست چندان موشکافی و کند و کاو عمیق در نمادها و نشان‌ها و سرخط‌ها صورت گیرد تا حضور یک دست شیطانی هماهنگ‌کننده در پشت «موج»های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در سطح بین‌الملی احساس شود. یکی از این حوزه‌ها که گویی با دستور اتاق فرمان نظم نوین جهانی، هر نوع نقاب و تعارف و رودربایستی کنار گذاشته شده، تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی گوناگون به عنوان هنجارهای تازه زیست بشری و «هویت»های جنسی طبیعی و حتی «فضیلت‌مند»! است.
 


این دستور کار تبلیغ و ترویج عنان‌گسیخته و بی‌وقفه در حوزه‌هایی چون رسانه و سرگرمی، به خاطر فراگیری آن‌ها عیان‌تر و واضح‌تر رخ‌نمایی می کند. فقط به عنوان یک مصداق، یکی از مدیران ارشد شرکت والت دیزنی، بزرگ‌ترین کمپانی فعال در حوزه ساخت سرگرمی برای کودکان، سال گذشته میلادی به صراحت گفت که دست‌کم پنجاه درصد شخصیت‌ها در آثار تولیدی این شرکت از این پس رنگین‌پوست‌ها و LGBTQ (گی، لزبین، دوجنس‌گرا، تراجنستی و...) خواهند بود.
 


همزمان، در حوزه سیاست، در ۱۶ماه می ۲۰۲۲ ، جو بایدن نخستین زن همجنس‌باز را به عنوان دستیار رسانه‌ای و سخنگوی اصلی کاخ سفید منصوب کرد.[۱] این در حالی است که پیش از این نیز در مهرماه سال گذشته، دکتر ریچل لوین، معاون وزیر بهداشت آمریکا، به عنوان اولین افسر چهارستاره تراجنسیتی در تاریخ این کشور سوگند یاد کرد. خانم سابقا آقای لوین که توسط جو بایدن رئیس‌جمهوری به این مقام منصوب شده است، در حال حاضر بالاترین مقام رسمی در آمریکاست که به شکل علنی تراجنسیتی است.
 


در ژانویه ۲۰۲۲ هم ساموئل برینتون زاده ۱۹۸۸ میلادی در آیووا، یک مهندس هسته‌ای آمریکایی که فعال حقوق دگرباشان جنسیتی (LGBTQ) است، به عنوان دستیار معاون وزیر سوخت مصرف‌شده و دفع زباله در دفتر انرژی هسته‌ای منصوب شد. طبق گزارشی از موسسه ویکتوری، تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۲، حدود ۲۰۰ فردی که آشکارا ذیل LGBTتعریف می شوند، در دولت بایدن پست‌ها و مناصب دولتی گرفتند![۲]
 


اما حوزه‌ای بسیار مهم و استراتژیک که به صورت خزنده و چراغ‌خاموش در حال تسخیر توسط تراجنسیتی‌ها و دیگر به اصطلاح «دگرباشان» جنسی است، حوزه اقتصاد است. در روندی به شدت مشکوک و مشخصا سازماندهی‌شده، شمار زیادی از شرکت‌ها در  یک دهه‌ی گذشته، افرادی با چنین هویت‌های جنسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌اند.

در ادامه به شماری از مصادیق اشاره می کنیم.

آندرئا یونگ، زن تراجنستی(سابقا مرد) مدیرعامل شرکت «Grameen America»، یکی از مشهورترین شرکت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری‌های خرد در نیویورک است.
 


باربارا دسوئر، زن تراجنستی(سابقا مرد) مدیرعامل سابق گروه مالی و بانکی Citi عضو کنونی هیات مدیره این  هلدینگ عظیم مالی است.
 


ایرنه دورنر، زن تراجنستی(سابقا مرد)، مدیرعامل و رییس پیشین بانک HSBC و مدیر غیراجرایی در هلدینگ رولز رویس (صنایع دفاعی و هوافضا) و آکسا (شرکت بیمه فراملیتی مستقر در فرانسه) است.
 


ملانی هیلی، زن تراجسنیتی (سابقا مرد)، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سابق شرکت‌های فعال در حوزه تولیدات بهداشتی و آرایشی چون پرکتور اند گمبل، جانسون اند جانسون و اس سی جانسون. در حال حاضر عضو هیات مدیره، سرمایه‌گذار و مشاور راهبردی شرکت معروف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات «Verison»
 


تِرِور برجس، اولین مرد آشکارا همجنس‌باز بود که در ۲۰۱۴ به عنوان مدیر ارشد اجرایی یک بانک سهامی عام در آمریکا شد. او اکنون مدیرعامل و سهامدار اصلی شرکت بیمه‌ی سیل نپتون است.
 


کترین لسیاک، زن تراجنسیتی(سابقا مرد)، مدیر سابق بخش مالی شرکت هیولت پاکارد، که اکنون عضو هیات مدیره سه شرکت سان پاور، جنرال الکتریک و پروس است.
 


لیزا سو، زن تراجنسیتی(سابقا مرد) اصالتا اهل تایوان، که در حال حاضر رییس، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت AMD(Advanced Micro Devices) است.
 


کت تیلور، زن تراجنسیتی، رییس هیات مدیره‌ی بانک ایالتی Beneficial در ایالات متحده.
 


نانسی جین داباک، زن تراجنستی مدیر ارشد اجرایی در گروه رسانه‌ای Vice Media.در کانادا است.
 


آن مولکاهی، زن تراجنسیتی، مدیرعامل سابق شرکت زیراکس و عضو کنونی هیات مدیره این شرکت.
 


دنیس موریسون، زن تراجنسیتی، مدیرعامل سابق و رییس هیات مدیره‌ی شرکت «سوپ کمپل» از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های غذای آماده در آمریکا و در جهان.
 


جودی مک‌گراث، زن تراجنسیتی، مدیرعامل اسبق مجموعه شبکه‌های تلویزیونی MTV و عضو کنونی هیات‌مدیره آمازون.
 


ایرنه روزنفلد، زن تراجسنیتی، مدیرعامل و رییس سابق هیات مدیره‌ی شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی چندملیتی Mondelēz International تا سال ۲۰۱۷ و عضو کنونی هیات مدیره این شرکت.
 


کارولین فاربرگر، زن تراجسنیتی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت بیمه فراملیتی ICA


واین ناولند،  زن تراجسنیتی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت بیمه‌ی بردلی و پارکر
 


آن ریچاردز، زن همجنس‌باز(لزبین)، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری Fidelity International


 آلان جویس، مرد همجنس‌باز، مدیرعامل شرکت هواپیمایی استرالیایی Qantas


بث ای فورد، زن همجنس‌باز(لزبین) مدیرعامل شرکت تعاونی کشت و صنعت «Land O'Lakes» در مینیاپولیس آمریکا
 


مارتینه روزنبلات، زن تراجسنیتی(سابقا مرد)، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت بیوتکنولوژی «United Therapeutics»
 


سارا کیت الیس، زن تراجسنیتی(سابقا مرد)، مدیر رسانه‌ای و موسس و رییس هیات مدیره و میدرعامل موسسه رسانه‌ای GLAAD
 

 
جف گِنِت، مرد همجنس‌باز، مدیرعامل و رییس هیات مدیره‌ی برند معروف البسه و پوشاک آمریکایی به نام «Macy’s»
 


جیم فیترلینگ، مرد همجنس‌باز، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت معظم تولید مواد شیمیایی به نام «Dow Inc» در آمریکا
 


تیم کوک، مرد همجنس‌باز، مدیرعامل کنونی شرکت Apple
 

و...

این فهرست را می توان دست‌کم تا چندده نام دیگر ادامه داد. باید توجه داشت که این فهرست افرادی است که در مناصب و مشاغل اصطلاحا تاپ اقتصادی قرار گرفته‌اند و فهرست منحرفان جنسی در میان مدیران میانی اقتصادی در سیستم سرمایه‌داری جهانی بسیار طولانی‌تر خواهد بود.

تردیدی نیست که این حجم و گستره از حضور افراد موسوم به LGBT در راس شرکت‌های بزرگ اقتصادی و سیستم مالیه نظام سرمایه‌داری، کاملا برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند است. هادیان و مجریان نظم نوین جهانی، به دنبال دستکاری هویت‌های بنیادین بشری، از قبیل اعتقادات دینی، ملیت، جنسیت و علقه‌های خانوادگی هستند تا به زعم باطل خویش، نسل‌های جدید را برای نوعی «کمونیسم فرهنگی» آماده کنند که منطبق بر آن، توده‌ی انسان‌ها چیزی جز عروسک‌های مطیع و در واقع برده‌ی یک «دولت جهانی» تحت سلطه‌ی یک الیت شیطانی نیستند.

در میان پژوهشگران حوزه‌ی فرقه‌ها و آیین‌های شیطانی، اصطلاحی به نام «ازدواج بافومه» وجود دارد. بافومت، یکی از تجلیات ابلیس (لوسیفر) است که در هیات یک بز شاخدار با پیکره انسانی ظاهر می شود. معروف‌ترین تصویر بافومه از آن شاعر، نویسنده و ساحر فرانسوی  قرن نوزدهم به نام «الیفاس لوی» است. در ریشه‌شناسی نام بافومه گفته شده که تجمیع حروف اول نام‌هایی است که در فرهنگ‌های قدیمی غرب آسیا و شمال آفریقا به ابلیس یا لوسیفر نسبت می دادند که شامل چهار نام بعل، پیور(فغور)، هوروس و متاترون می شود.

" و لوط را [نیز فرستادیم]، آن گاه به قومش گفت: شما کار بسیار زشتی مرتکب می شوید که پیش از شما هیچ یک از جهانیان آن را انجام نداده اند.

آیا شما با مردان آمیزش می کنید و راه [توالد و تناسل] را قطع می نمایید و در محفل عمومی خود [در انظار یکدیگر] این کار بسیار زشت را مرتکب می شوید. پس جواب قوم او جز این نبود که گفتند: اگر تو از راستگویانی عذاب خدا را برای ما بیاور.

و زمانی که فرستادگان ما با بشارت [ولادت اسحاق] نزد ابراهیم آمدند، گفتند: ما یقیناً اهل شهر را نابود می کنیم؛ زیرا اهل آن ستمکارند.(سوره مبارکه عنکبوت،ترجمه‌ی حسین انصاریان، آیات ۲۸ تا ۳۱)"

 


[1].https://www.9news.com.au/world/karine-jean-pierre-joe-biden-white-house-press-secretary-first-black-openly-gay-lgbt-news/9220d562-d380-4ff4-ab25-41af84d665e4

[2].https://victoryinstitute.org/programs/presidential-appointments-initiative/lgbtq-appointments-in-the-biden-harris-administration/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار