رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: این دیدار در راستای بررسی مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در مناطق محروم صورت گرفته بود و روستاهای محروم دشت نظیر، منجیر، سما، کیکو، چناربن، لاشک، چمرکوه و فیروزکلای سفلی و علیا بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری، اظهار داشت: مديرکل کمیته امداد و معاونین استان مازندران در سفر دوروزه با خانواده‌های ساکن در مناطق محروم بخش کجور شهرستان نوشهر دیدار کردند.

 

گزارشی از سفر دو روزه مدیرکل کمیته امداد امام مازندران به بخش محروم و کوهستانی کجور نوشهر  

وی با اشاره به اینکه، این دیدار در راستای بررسی مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در مناطق محروم صورت گرفته بود افزود: از روستاهای محروم دشت نظیر، منجیر، سما، کیکو، چناربن، لاشک، چمرکوه و فیروزکلای سفلی و علیا بازدید به عمل آمد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر بیان داشت: ماحصل این بازديد دیدار با خانواده شهید، برپایی میز خدمت، قول مساعد و طراحی نقشه ي راه در زمینه‌ی زدودن فقر از این نواحی و کمک به بهبود وضعیت زندگی و معیشت خانواده‌های ساکن در این مناطق بوده است.

عسکری در پایان این سفر دوروزه مدیرکل از اقدامات امداد در زمینه‌ب رفع فقر در خانواده‌های ساکن مناطق محروم را توزیع سبد غذایی و سبد بهداشتی، احداث مسکن و سرويس‌های بهداشتی، پرداخت کمک موردی، برگزاری دوره‌های آمورشی در زمینه‌های احکام، تعمیق باورهای دینی، مهارت‌های زندگی، ایجاد مهارت در مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به صورت ویژه برای خانواده‌های ساکن این مناطق عنوان کرد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان نوشهر ۴۰۴۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار