رئیس پلیس راهور گلستان گفت: متاسفانه ساخت و سازهای لجام گسیخته و تبدیل منازل ویلایی به مجموعه‌های تجاری و خدماتی به شدت در ترافیک شهر اثرگذار بوده و عزم جدی برای رفع معضل ترافیک در استان گلستان بخصوص گرگان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 02 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، عباس مهاجر بسطامی اظهار کرد: در روز‌های عادی که مدارس تعطیل است مشکل چدانی در خصوص ترافیک ساعات ابتدایی صبح و حتی پایان ساعت اداری نداریم، اما با شروع به کار مدارس ۴۰ درصد به ترافیک سطح شهر‌ها به ویژه در شهر گرگان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه بافت خیابان‌های شهر گرگان ظرفیت این میزان خودرو را ندارد و ما مشکلات را به شورای ترافیک و دستگاه‌های متولی بار‌ها اعلام کردیم و حتی راهکار هم ارائه کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: با وجود همه زحمت‌هایی که همه دستگاه‌ها انجام می‌دهند، اما خروجی لازمی از جلسات را شاهد نبوده‌ایم.

بسطامی بیان کرد: متاسفانه ساخت و ساز‌های لجام گسیخته و تبدیل منازل ویلایی به مجموعه‌های تجاری و خدماتی به شدت در ترافیک شهر اثرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: برای مثال در کوی تختی تبدیل شدن این منازل ویلایی به ساختمان‌های پزشکان ما را در مدیریت ترافیک در آنجا با مشکل شدید مواجه کرده و این شرایط در سایر خیابان‌های شهر گرگان همانند خیابان ولیعصر (عج)، خیابان چاله‌باغ و دیگر خیابان‌ها نیز حاکم است.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: از عدالت ۹۹ به سمت ناهارخوران سمت راست کامل به واحد‌های تجاری تبدیل شده و متاسفانه نگاه‌های دوراندیشی که باید وجود داشته باشد تا شهری کم ترافیک را شاهد باشیم، وجود ندارد.

بسطامی بیان کرد: تصمیماتی که پلیس بخصوص در شهر گرگان می‌گیرد به دلیل شرایط خیابان‌های گرگان بین بد و بدتر است.

وی با اشاره به اینکه سالانه نزدیک به ۳۰ هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل در استان گلستان اضافه می‌شود، بیان کرد: امسال تا کنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ خودروی نو شماره در گلستان به این ناوگان اضافه شده است.

بسطامی گفت: متاسفانه عزم جدی برای رفع معضل ترافیک در استان گلستان بخصوص گرگان وجود ندارد و پلیس راهور هرچه در توان دارد برای مدیریت ترافیک به عرصه عمل آورده، اما سایر نهاد‌ها نیز باید در این مسیر به پلیس کمک کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار