مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تغییر ریل‌گذاری صنعت استان از صنایع آلاینده به صنایع دانش‌بنیان و کم‌آبخواه از جمله برنامه‌های مورد پیگیری استان بود که یکی از اثرات آن افزایش اشتغال نیروهای بومی است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 02 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدکاظم صادقیان با اشاره به اهمیت حوزه صنعت در استان یزد عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی تغییر ریل‌گذاری در استان یزد ناترازی انرژی و مشکلات موجود در حوزه کارگری است، و باید شرایطی را در استان به وجود آوریم تا افراد تحصیل‌کرده بومی نیز در استان به کار گرفته شوند.
محمد کاظم صادقیان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه صنعت عنوان کرد: در راستای بازسازی و نوسازی صنایع استان یزد نیاز به یک عزم جدی، منابع مالی و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان است.
صادقیان ادامه داد: دانش‌بنیان کردن صنایع یکی از مواردی است که از خروج نیروی کار بومی و تحصیل‌کرده از استان جلوگیری می‌کند و باعث پایداری صنایع نیز می‌شود.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به محدود بودن منابع آبی در استان عنوان کرد: شورای برنامه‌ریزی استان در سال 1400 محدودیت‌هایی برای صنایع سنگین، آلاینده و پرآبخواه در برخی از شهرستان‌ها و محورهای صنعتی استان اعمال کرد که در همین راستا برای این صنایع دیگر مجوز صادر نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار