سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد:
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد از آغاز ثبت نام در این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 31 August 2023

دکتر ابوالفضل قطب الدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک یزد با اشاره به اینکه مرکز علمی کاربری فرماندهی انتظامی استان یزد ثبت نام از علاقه مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را آغاز کرده اظهار داشت: آموزش‌های علمی کاربردی، کوتاه ترین، آسانترین و کم هزینه ترین مسیر برای ورود به بازار کار به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد اقدام به ثبت نام بدون کنکور واجدین شرایط در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حقوق قضائی و کاردانی حرفه ای تربیت بدنی(مربی گری پایه تیراندازی) و همچنین رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای حقوق قضائی و کارشناسی حرفه ای مدیریت(امور اداری و منابع انسانی) کرده است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد ادامه داد: بر این اساس افراد می توانند جهت ثبت نام در مقطع کاردانی از هفت الی 13 شهریور و در مقطع کارشناسی ناپیوسته از پنج تا 11 شهریور اقدام به ثبت نام نمایند.

قطب الدینی در ارتباط با روش‌های ثبت نام در این مرکز گفت: افراد می توانند با مراجعه به دانشگاه به محل بلوار 17 شهریور نبش کوچه 23(ژاندارمری) و یا مراجعه به وب سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام در این دانشگاه و رشته‌های اعلام شده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار