آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه همزمان با گرامیداشت هفته دولت به نمایندگی از چمن های مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 31 August 2023

 

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه همزمان با هفته دولت به نمایندگی از چمن های مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان این شهرستان برگزار شد تا چتر توسعه ورزش در دوردسترین مناطق روستایی استان پهن گردد.

آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اقتصادی استانداری،موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه ،دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،بخشدار و جمعی از مردم و اهالی روستا سرگر دهدشت برگزار شد.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه این پروژه گفت : کار احداث چمن مصنوعی سرگردر زمینی به مساحت ۹۸۹ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال 1400 آغاز شد.
عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان محل اعتبار این پروژه را هدایای خاص وزارت نفت عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : کار احداث چمن مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان هر کدام در زمینی به مساحت ۹۸۹ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال 1400 آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار