سرپرست فرمانداری آرادان گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این شهرستان در هفته دولت امسال، بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 30 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمود قدرتی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای شهید فهمیده این شهر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برای تغییر رژیم حاکم ظالمانه بر جهان در تلاش بوه و شعار «ما می‌توانیم» را اثبات کرده است.

وی افزود: امروز تجلی این شعار در شخص آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همچنین استاندار سمنان دیده می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان با بیان اینکه فرهنگ ما می‌توانیم به هیچ عنوان نباید از ما جدا شود، گفت: در سال جاری بالغ بر ۳۰ درصد افزایش تحویل گندم کشاورزان آرادان به دولت محقق شد.

قدرتی عنوان کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان آرادان در هفته دولت سال جاری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان است.

تأسی دولت به شهیدان رجایی و باهنر

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان نیز اظهار کرد: دولت سیزدهم در عمل و رفتار به شهیدان رجایی و باهنر تأسی کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات داخلی و خارجی دولت سیزدهم بسیار ارزنده است، گفت: همه برکات و توفیقات در سایه و پرتو ولایت محقق می‌شود.

امام جمعه آرادان عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و قدرت منطقه را به دست آورده است.

شریفی‌نیا بیان کرد: از استاندار سخت‌کوش سمنان که در طول سال برای گره‌گشایی از مشکلات و خدمتگزاری برای مردم به صورت جهادی و شبانه‌روزی گام بر می‌دارد، قدردانی می‌کنم.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار