مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: در سال‌جاری یک هزار و ۳۴۴ فقره تسهیلات به جامعه هدف بنیاد در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 29 August 2023

حجت الاسلام داود میرزایی  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به منظور دریافت وام مسکن، یک هزار و ۹۸۳ نفر به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میان، یک هزار و ۳۴۴ نفر وام خود را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در اعطای تسهیلات مسکن، رتبه دوم کشوری دارد، اضافه کرد: تا پایان سال ۳۷۳ میلیارد تومان به تمامی ثبت نام کنندگان وام تعلق می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین برای ساماندهی گلزارشهدا در همه شهرهای استان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی به دیدار از خانواده های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: در بحث دیدار با خانواده شهدا که در قالب «طرح سپاس» با مشارکت دستگاههای مختلف صورت می گیرد، در پنج ماهه سال جاری با ۱۱ هزار و ۶۸۸ نفر دیدار شده و همچنین ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: همچنین ۷۱ میلیارد تومان برای اشتغال و کار آفرینی از بانک های عامل استان جذب کردیم که برای ۵۱۴ نفر وام ۱۵۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: در پنج ماهه سال‌جاری در حوزه آموزشی کلاس های قرآنی، یادواره شهدا، برنامه نفس های خاموش در سردشت و برنامه های فرهنگی دیگر اجرا شده است.

وی افزود: همچنین ۱۶۸ نفر امسال به حج تمتع اعزام شدند که در این زمینه از رتبه اول کشوری برخورداریم و ۴۸۰ نفر نیز در قالب ۱۱ کاروان به کربلا اعزام شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به برپایی موکب اربعین در مرز تمرچین اشاره کرد و گفت: موکبی با مشارکت تشکل های ایثارگری برپاشده که اقدام به ارائه خدمات فرهنگی می کند.

وی افزود: هفت هزار پوستر، تصاویر شهدای اهل تسنن و شهدای ترور و همچنین دلنوشته های شهدا را در معرض دید زائران اربعین قرار داده ایم.

حجت الاسلام میرزایی همچنین از تولید ۲ فیلم دشت باراژ و جان عاشق در حوزه ایثار و شهادت در آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: علاوه براین مستند، تئاتر و نماهنگ نیز تولید شده است

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار