کد خبر: ۱۱۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵ 29 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. تیم قائمشهری به عنوان سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوبهار ازبکستان همگروه شد.

الهلال مهمترین رقیب نساجی است. تیم عربستانی با 4 قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم قاره کهن به شمار می‌آید. بمب نقل و انتقالاتی آبی‌های ریاض بعد از ناکامی در جذب مسی هفته گذشته ترکید.


نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی 2 ساله و دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو به الهلال آمد. نیمار در راس خط آتشین آبی‌های ریاض قرار دارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام در خط حمله در کنار مالکوم ستاره سابق بارسلونا مثلث هجومی الهلال را با نیمار تشکیل می‌دهند. 3 مهاجم سرشناس دنیای فوتبال که تجربه بازی در لالیگا و انگلیس را دارند خط حمله تیم عربستانی را بسیار خطرناک می‌کند.

نوس، بازیکن پرتغالی ولورهمپتون و کولیبالی، مدافع چلسی از دیگر ستاره‌های الهلال به شمار می‌روند. در چارچوب دروازه هم یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش و سویا قرار دارد که گل زدن به الهلال را سخت می‌کند.

ساویچ، کاپیتان لاتزیو با تجربه بسیار بالا در خط میانی الهلال حضور دارد تا به سالم الدوسری، ستاره تیم ملی عربستان و فوتبال آسیا کمک کند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار