مسوولان جزیره کیش در مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام؛ بار دیگر با آرمان های امام راحل، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و سلامت تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 28 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح دوشنبه ششم شهریور به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری کیش، نیرو‌های نظامی، انتظامی، روسای ادارت و نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در جزیره؛ به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر با عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام و شهید مدافع سلامت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره و خدمات ارزشمند تمام شهدا به ویژه شهدای دولت؛ رجائی و باهنر، گفت: مسوولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به کارگزاران و مدیران متقی، سالم، متعهد و توانمند دارد.

وی در ادامه سخنان خود حضور و همراهی مردم و وجود کارگزاران و مدیران صالح، توانمند و متقی را دو مولفه اصلی برای حفظ نظام دانست و توجه بر این امر مهم تاکید کرد.

امام جمعه کیش هدف از حضور مسوولان محلی در جوار مزار شهدای گمنام را زنده نگداشتن یاد و خاطر دلتمردان صالح، متقی و تجدید بیعت با شهدا و خدمتگزاری خالصانه به مردم و نظام عنوان کرد.

وی الگو گرفتن از ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر را لازمه ادامه دهنده این راه خطیر و پیاده سازی آن در حوزه کاری، زندگی و در عمل خود برشمرد.

امام جمعه کیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ترور شهیدان رجائی و باهنر را بیانگر این مهم عنوان کرد که ضد انقلاب ها، منافقین و مخالفان انقلاب اسلامی ایران حاضر هستند برای اهداف خود هر جنایتی را مرتکب شوند و همواره باید متوجه خطر منافقین باشیم.

امام جمعه کیش با اشاره به این که برای ادامه راه شهدا باید ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر را در خود تقویت کرد، افزود: مردمی بودن، خدمت خالصانه به مردم و عدم تعلق به دنیا، مقام، اخلاص در عمل، شجاعت، همت و تلاش برای حل مشکلات، ساده زیستی و با مردم و برای مردم بودن از ویژگی‌های این شهیدان بزرگوار بود.

وی اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت مداری و اطاعت پذیری محض از، ولی امر مسلمین جهان جز ویژگی‌هایی است که ما باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنیم تا بتوانیم خدمت خالصانه و ماندگاری را به یادگار بگذاریم.

امام جمعه کیش، خاطر نشان کرد: دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی آنقدر درخشان است که باعث افتخار این نظام، مردم و مسوولان در حوزه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، فن آوری و عرصه‌های مختلف شده است این دستاورد‌های ارزشمند را مرهون مجاهدات شهدا، ایثارگران، حضور همیشگی مردم و تلاش خالصانه مسوولان خدمتگزار هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار