مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
تابناک -مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افتتاح۳۳۰ کلاس درس درقالب ۱۳۲پروژه با اعتبار بالغ بر۵۷۲۰میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 28 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هفته دولت را و خبرنگار رو تبریک گفت اظهار داشت : با یادو خاطره همه شهیدان الخصوص شهیدان رجایی و باهنر و اربعین حسینی را تسلیت عرض می کنم و از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش خبری در سال گذشته همراهی داشتندتقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت :اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با دارا بودن ۲۳منطقه آموزشی از ۴۵۳۰۰۰دانش آموز ،۴۷۰۰مدرسه و۲۸۰۰۰ نفر پرسنل در حال خدمت به دانش آموزان عزیز هرمزگانی هستیم.

قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد:رتبه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در شاخص های عمومی و اختصاصی دربین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب نموده ایم.
قویدل در مورد بخش بهسازی و راه اندازی فضاهای معطل آموزش و پرورش استان هرمزگان که از سالها وفقه می توان ذکر کرد: راه اندازی استخردانش آموزی بعداز سه سال،راه اندازی مجدد تنها اردوگاه دانش آموزی و سینمای دانش آموزی بعداز پنج سال وقفه و راه اندازی و فعال سازی کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس پس از سه سال و تعمیر و تجهیز و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان و افتتاح بخش های جدید نظیر سنوگرافی و ارتوپدی و .. در درمانگاه فرهنگیان اقدام و راه اندازی گردید.
قویدل تصریح کرد:احداث بیش از ۳۰زمین چمن ورزشی مصنوعی بالغ بر۳۰۰میلیارد ریال و احداث ۴۰زمین ورزش های ساحلی با اعتبار ۲۰میلیارد و ساخت ۱۰سوله ورزشی بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام شده لست.

این مقام مسئول عنوان کرد :انعقاد همزمان ۱۵تفاهمنامه راه اندازی هنرستان و رشته محل جدید با همکاری بخش خصوصی و دولتی با حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس صورت پذیرفت و باعث افزایش هنرستان های جوار بتعداد ۲۷هنرستان فعال گردید.

محمد قویدل تاکید کرد:هرمزگان با دارا بودن ۲۴۴هنرستان،۷۰ رشته در کاردانش و۳۰ رشته فنی حرفه ای در حال آموزش دانش آموزان می باشد که هرمزگان با تعداد ۴۷۱۵ دانش آموز هنرستانی رتبه سوم کشور دراین زمینه را دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت:افتتاح۳۳۰ کلاس درس درقالب ۱۳۲پروژه با اعتبار بالغ بر۵۷۲۰میلیارد ریال در هفته دولت انجام پذیرفت.
قویدل با تبریک کسب افتخارات دانش آموزان هرمزگانی به مردم شریف هرمزگان عنوان کرد:کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته تجربی و منطقه دو کشور توسط دانش آموز امیرحسین سلامی برای استان این افتخار رقم بخورد و در المپیاد نانو کشور مدال نقره توسط دانش آموز هرمزگانی نرجس عالیقدر برای استان هرمزگان کسب نموده ایم.
محمد قویدل تاکید کرد:سرویس مدارس بر اساس ظرفیتی که موجود است در حال انجام است که باید آرامش در فضای استان با همکاری شما اصحاب رسانه مدیریت کنیم و با انتقادات شما رفع نقص خواهیم کرد.
انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار