مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 23 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عبدالحمید حمزه پور در این پیام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: نامگذاری هفته دولت، گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که با صداقت و فروتنی، چشمه جوشانی از خدمت بودند و با وطن پرستی و تلاش بی مثالی که داشتند، کمر همت را بستند و جان شان را در راه انقلاب فدا کردند.

بر ما وظیفه است تا در این هفته، فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر را که چشمه‌ی صداقت و فروتنی و تلاش در کالبد انسان های باهمت و وطن‌ پرست بودند، یادآوری کنیم.

یادآوری تلاش این عزیزان و خدمت خالصانه به مردم فقط و فقط با اجرای بندبند توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می شود که دولت مردمی پا در این مسیر گذاشته و خدمات بی منت و انقلابی را برای مردم ارائه می دهد.

امیداوریم ما به عنوان خدمت گذاران مردم شریف، بتوانیم با عملکردی که از خود در راستای خدمت گذاری به مردم انجام می دهیم، گوشه ای از فداکاری های شهیدان رجایی و باهنر را جبران کنیم.

در پایان ضمن گرامیداشت این هفته، و همچنین تبریک روز کارمند، آرزوی توفیق و سربلندی برای یکایک هموطنانم بویژه مردم شریف هرمزگان که توفیق خدمت به آنها را دارم، آرزو می کنم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار