معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدماتی که در حوزه شهری به ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار ارائه می‌شود، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 26 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، یوسف خدادادی عصر شنبه در جریان بازدید از طرح‌های شهرداری در مناطق کم‌برخوردار چهار شهری اردبیل اظهار کرد: طرح‌های متعدد عمرانی و خدماتی در این مناطق در حال اجرا است که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها، بخش عظیمی از دغدغه‌ها و نگرانی خانواده‌های ساکن در این مناطق برطرف خواهد شد.

وی احداث خیابان ۴۲ متری صدرالدین، پارک ۶ هکتاری میراشرف و ساماندهی رودخانه نوران چایی را از جمله این پروژه‌های مهم و اساسی در مناطق ۱۳ گانه اردبیل برشمرد و تصریح کرد: با تکمیل و راه‌اندازی خیابان صدرالدین گره‌گشایی از ترافیک و باز شدن مسیر تردد ایمن و راحت همشهریان را شاهد خواهیم بود که این خود می‌تواند نشانی از تلاش شهرداری و عوامل اجرایی آن باشد.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار احداث بوستان‌ها و پارک‌های متعدد، ساکنان این مناطق نیازمند افزایش سرانه رفاهی بیشتری هستند تا بخشی از اوقات فراغت خود را در فضا‌های پرجاذبه و دل‌انگیز گردشگری، تفریحات سالم و همچنین بودستان‌ها سپری کنند.

خدادادی افزود: سرمایه‌گذاری در این حوزه زمینه افزایش امنیت فراگیر عمومی و کاهش آسیب‌ها و دغدغه‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد که قطعاً شهرداری باید طرح‌های توسعه‌ای خود را در این بخش با جدیت دنبال کرده و زمینه اجرای آن را فراهم کند.

وی در بازدید از کارخانه پازل و گلخانه شهرداری نیز خاطرنشان کرد: با خوداتکایی در تولید پازل و آسفالت شهرداری می‌تواند هزینه‌های جانبی را کاهش داده و به افزایش ارائه خدمات در این بخش در مناطق مختلف شهری کمک کند.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل تولید متنوع گل و گیاه را در اردبیل به تناسب شرایط آب و هوایی و اقلیمی یادآور شد و اضافه کرد: کاشت و عمل آوری مناسب این گل‌ها و نهال‌ها خود به زیبایی شهر و بهبود سیمای مناطق مختلف می‌افزاید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار