مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش «یک بیابان بی کسی» همزمان با ایام محرم در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 17 October 2015
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش «یک بیابان بی کسی» همزمان با ایام محرم در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ غلامرضا جمالی‌زاده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های این اداره در ایام محرم اظهار کرد: باید از ظرفیت هنر و هنرمندان برای تبیین نهضت عاشورا در شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارشان گفت: برگزاری جلسات پرسمان‌های دینی با موضوع «بصیرت عاشورایی» و پاسخ به شبهات دینی جوان از جمله برنامه‌های این اداره در ملایر است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نمایشگاه عکس محرم در ملایر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از عکس‌های محرم امسال و ثبت لحظه‌های عزاداری مردم متدین ملایر با حضور 30 عکاس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری عصر شعر عاشورا با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در محل مقبره سیف‌الدوله خبر داد و گفت: این برنامه نیز با حضور شعرای شهرستان و انجمن‌های ادبی برگزار می‌شود.

جمالی‌زاده با اشاره به اجرای نمایش آیینی، سنتی «یک بیابان بی‌کسی» در دو سال گذشته از اجرای این نمایش برای سومین سال در ملایر خبر داد و گفت: این نمایش به مدت 10 شب در سالن 3 هزار نفری الغدیر ملایر به روی صحنه می‌رود.

وی برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع نماز ظهر عاشورا، مسابقات فرهنگی، هنری و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام محرم برشمرد.

رئیس دانشگاه ملایر نیز با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در دانشگاه ملایر توسط اساتید و دانشجویان گفت: مراسم عزاداری این دانشگاه در مسجد دانشگاه و حرم شهدای گمنام برگزار می‌شود.

بهمن حیاتی برپایی برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع عاشورا و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ایام محرم دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار