تیم وحدت الوند همدان در دومین هفته از لیگ دسته دوم با شکست به بدرقه شاهین بوشهر رفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 17 October 2015
تیم وحدت الوند همدان در دومین هفته از لیگ دسته دوم با شکست به بدرقه شاهین بوشهر رفت.

به گزارش فارس، قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دومین ایستگاه خود رسید و در مهمترین بازی هفته دو تیم مدعی وحدت الوند همدان و شاهین شهردای بوشهر به مصاف هم رفتند.

الوندی‌ها با ترکیب حجت‌الله للری، ایرج خدایاری، میلاد بهرامی پور، حسین زرین چنگ، شهرام کوثری فرد (77 محمد احمدی)، اسماعیل سبزی، رضا کاشفی (73 میلاد سلگی)، حسین فیضی (81 مرتضی کرمی)، رضا محمدحسینی، میلاد جهانگیری و میلاد فرخی به میدان رفتند.

در آن سوی میدان تیم شاهین بوشهر با ترکیب حمید لطف‌الله نژاد، سعید مرادی، خضر باغبانی، سعید نوروزی، محسن قائدپوری، جعفر احمدحسینی (61 ستار رضایی)، جواد قایدی فرد، محمد بریمی (56 مسلم محمودی)، علی آل کثیر، پژمان مالکی و افشین محمدی (89 مصطفی بیات) به میدان آمدند.

بازی در نیمه نخست بسیار زیبا و درگیرانه بود و دو تیم بارها موقعیت‌های مسلم گلزنی را روی دروازه‌ها ایجاد می‌کردند که هر کدام با بی‌دقتی مهاجمان از دست می‌رفت.

در دقیقه 40 بازی در حالی که مهاجم الوندی‌ها در پشت محوطه جریمه شاهین سرنگون شد، میلاد بهرامی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه ایستگاهی زیبا توپ را به تور شاهین چسباند تا شادی‌آور اردوی تیمش باشد.

با این گل، الوندی‌ها در دقایق آخر نیمه اول سوار بر بازی شدند تا شاید اختلاف گل را افزایش دهند که با دفاع اتوبوسی تیم شاهین برخورد کردند و عملاً با همان تک گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی نیز، وحدت الوند حملات گسترده خود را روی دروازه بوشهری‌ها آغاز کرد که هر کدام از این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از بین می‌رفت.

تیم شاهین که در این بازی بیشتر به دنبال ضد حملات بود در دقیقه 70 مزد زحماتش را گرفت و پژمان مالکی با یک ضربه ایستگاهی دروازه الوندی‌ها را باز کرد.

بازیکنان الوند هنوز در شوک گل بودند که دقیقه 74 حسین نوروزی با استفاده از تعلل سفیدپوشان همدانی با یک ضربه محکم طاق دروازه الوند را فرو ریخت تا عملاً تنها در چهار دقیقه نسخه این تیم همدانی را بپیچد.

متاسفانه الوندی‌ها در دقایق باقی مانده روی به بازی احساسی آوردند و نتوانستند با حملات گسترده خود نتیجه بازی را عوض کنند و در نهایت تیم الوند با احتساب دو بر یک ناباورانه مغلوب شاهین بوشهر شد تا همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول حضور داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار