معاون استاندار یزد در نماز جمعه مهریز:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هیچ فردی برای نامزدی انتخابات و ورود به عرصه انتخابات امسال شرکت نکند ، مردم و نخبگان کشور وارد این عرصه شدند و دشمنان را بازهم ناامید و مایوس کردند.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 25 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در سخنرانی بین دو نماز خود در نماز جمعه مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با بیان شرایط کشور در ابتدای دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که بیماری کرونا و فوت روزانه 700 نفر از یک طرف و کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی حاصل از بی انظباطی مالی دولت یازدهم و دوازدهم فشار اقتصادی سنگینی را بر دولت تحمیل کرده بود البته دولت سیزدهم با توکل به خدا و تلاش جهادی این کسری را در پایان سال 1400 جبران کرد.

معاون استاندار تصریح کرد: در استان نیز اتفافات شگرفی در حوزه های مختلف صورت گرفته که اخذ مصوبه 150 هزار میلیارد تومانی پروژه آبرسانی از دریا به استان( برابر با بودجه 150 سال استان) از مهمترین آن ها به شمار می‌رود.

مهندس عزیزی؛ کاهش نرخ بیکاری در استان، حمایت از واحدهای تولیدی راکد، واگذاری زمین رایگان به خانوارهای مثبت 3 و 4 فرزند قانون جوانی جمعیت، پیشتازی در پرداخت وام ازدواج و کسب بالاترین میزان رشد اقتصادی در بین استان ها را از مهمترین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در استان دانست.

وی در خصوص برپایی میز خدمت در نمازجمعه بیان کرد: امروز در سراسر استان مسئولین استانی و شهرستانها در نماز جمعه ها شرکت کرده و به حل مشکلات مردم پرداختند به طوری که استاندار و معاونین، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و مدیران ادارات شهرستان ها در نماز جمعه ها در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند.

معاون استاندار تصریح کرد: حضور مسئولین در نماز جمعه با هدف بررسی و رفع مشکلات مردم و یا شنیدن پیشنهادات مردمی انجام شد و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر شد.

مهندس عزیزی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هیچ فردی برای نامزدی انتخابات و ورود به عرصه انتخابات امسال شرکت نکند ، مردم و نخبگان کشور وارد این عرصه شدند و دشمنان را بازهم ناامید و مایوس کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۷۸۲ نفر در استان پیش ثبت نام را انجام دادند و در حوزه انتخابیه مهریز که ۶ شهرستان را شامل می شود ۱۵۳ نفر پیش ثبت نام شدند و در مراحل بعدی ثبت نام قطعی انجام شده و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ماه فراهم می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار