آیت الله ناصری:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار ایران ترسیده عنوان کرد: استکبار به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم ایران است.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 25 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه ارزش هر انقلابی در دنیا به انگیزه انقلاب کنندگان است اظهار کرد: انقلاب‌هایی در غرب و آمریکا با هدف ستم به مردم، کشورگشایی و استعمارگری رخ می‌دهد که این چنین انقلاب‌هایی هیچ ارزش انسانی ندارد.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) ارزش هر شخصی را هم به کاری که انجام می‌دهد دانسته ادامه داد: حتی ممکن است فردی قصد کار خیر و خوب دارد اما توان آن را ندارد، این شخص هم دارای ارزش و اهمیت و جایگاه خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی(ره) با انگیزه کاملا خدایی انجام شد افزود: آن حضرت هیچ زمانی چیزی را برای خودش نمی‌خواست و صرفا هر کاری که انجام می‌داد با انگیزه کسب رضای الهی بود و به همین دلیل هم این انقلاب انقلابی الهی و با ارزش بسیار بالا بوده است.

ناصری با بیان اینکه خداوند هم در طول سالهای انقلاب هم توطئه های دشمن را با امدادهای غیبی خود خنثی کرد گفت: این انقلاب انقلاب خدایی و مرام آن حسینی است و به همین دلیل هم هست که هر سال مراسم‌های دینی که به واسطه انقلاب تقویت شده‌اند از جمله پیاده روی اربعین با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب میلیاردها تومان هزینه کرده‌اند تا این انقلاب را زمین بزنند اما خداوند متعال پله پله این انقلاب را جلو برده تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کند.

وی با اشاره به معجزاتی که در حق انقلاب اتفاق افتاد، افزود: از حادثه طبس گرفته و هشت سال جنگ تحمیلی،  30 سال تحریم و موارد مختلف دیگر همه تحت حمایت الهی بوده و خواهد بود و ملت ایران همواره از این مسیرهای سخت و ناهموار به سلامت عبور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: انقلاب ما خدایی و مرام آن حسینی است، همان حسین(ع) که اربعین آن هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.

ناصری با تاکید بر اینکه تقویت این انقلاب، فراهم کردن مقدمات ظهور است، افزود: اینکه عده‌ای خرابکاری می‌کنند و گرفتار فساد می‌شوند، نباید مسیر را منحرف کرد و باید مسیر مستقیم الهی را طی کنیم و نباید اشتباهات عده‌ای را پای انقلاب گذاشت.

امام جمعه یزد اظهار داشت: انقلاب ما الهی و امام و رهبر ما خدایی هستند و شهدای ما نیز برای کسب رضایت الهی پا در مسیر جهاد گذاشتند و محال است دشمن چنین انقلابی را از بین ببرد به شرط اینکه همه در صحنه حضور داشته باشیم و اجازه ندهیم ما را نسبت به دین و انقلاب بدبین کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما از دین و انقلاب ترسیده‌اند به همین دلیل دست به اقداماتی زده‌اند که مردم را به دین بدبین کنند اما مردم ما همواره در مسیر دین ثابت قدم خواهند ماند.

وی ادامه داد: توطئه‌ها و فتنه‌های امروز مثل فتنه‌های دوران معاویه است، فتنه‌هایی که حضرت علی(ع) را به شدت مورد آزار و اذیت قرار داد، دشمن امروز مانند معاویه عمل می‌کند و تلاش می‌کند ما را نسبت به خدا، پیامبر، رهبر جامعه، احکام دین و ... بدبین کند و اگر عده‌ای فریب دشمن را بخورند، گرفتاری‌هایی پیش خواهد آمد که پیش از این در تاریخ دیده‌ایم.

ناصری بیان کرد: باید مراقب باشیم و با چشم و گوش باز حرکت کنیم، حرف‌های رسانه های دشمن را بسنجیم و به سرعت گفته‌های نادرست آنها را به دیگران انتقال ندهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار