نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات جامعه شیعیان جهان حضور در راهپیمایی اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع شیعیان جهان است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 26 August 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای آرمان‌ها و باورهایی است که به عنوان عاملی برای توسعه این نظام باید مورد استفاده باشد.

وی اضافه کرد: هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران همراهی و زمینه‌سازی برای ظهور امام‌زمان (عج) است؛ ازاین‌رو باید اهداف، آرمان‌ها و برنامه‌های انقلاب به نسل‌های جدید آموزش داده شود تا این افراد نیز در این مسیر قرار بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین پایه‌های حکومت وجود حاکمی جامع‌الشرایط به‌عنوان رهبر و ولایت‌فقیه است که این موضوع نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی حکم کرده و نایب امام‌زمان (عج) در ایران در حال رهبری بر جامعه است.

به گفته این مقام مسئول اصلی‌ترین موضوعی که در دین‌داری باید موردتوجه افراد باشد موضوع اطاعت از رهبری است.

آیت‌الله دژکام تأکید کرد: با توجه به فعالیت‌هایی که مسلمانان در جهان داشته‌اند نظام سلطه و استکبار نمی‌تواند این فعالیت‌ها را تاب بیاورد؛ ازاین‌رو در تلاش است تا روند پیشرفت مسلمانان جهان را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات جامعه شیعیان جهان حضور در راهپیمایی اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع شیعیان جهان است.

آیت‌الله دژکام یادآور شد: نظام استکبار دشمنی دیرینه‌ای با امامت داشته و در راستای ابراز دشمنی خود اقدام به ترور شخصیت‌های مختلف انقلاب کرده است که شهادت رجایی، باهنر و بهشتی نیز در همین راستا است.

وی افزود: دشمن نتوانسته گزینه نظامی را در برابر ملت ایران اجرایی کند؛ زیرا ایستادگی مردم در مقابل دشمن موجب شد آنان نتوانند از این موضوع استفاده کنند البته با توجه به منویات رهبری تمامی آحاد مردم باید خود را برای ساختن ایران قوی آماده کنند.

امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: در راستای ساخت ایران قوی باید تمامی جریان‌های سیاسی و فکری هم مسیر شده تا بتوان زمینه توسعه‌یافتگی کشور را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار