رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، قرار است به همراه النصر به تهران بیاید تا رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل هم باید به همراه الهلال به تهران سفر کند تا با تیم نساجی بازی کند
کد خبر: ۱۱۲۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 25 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرارو نوشت:

با قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که ستاره‌های مشهور فوتبال دنیا که این روز‌ها به عضویت باشگاه‌های عربستانی درآمده‌اند قرار است به زودی به ایران سفر کنند. موضوعی که البته هنوز قطعیت ندارد و بسیاری از بازیکنان مشهور ایرانی هم ابراز امیدواری کردند با توجه به زیرساخت موجود در فوتبال ایران کاش هرگز چنین نشود.

بعد از قرعه‌کشی صورت گرفته مشخص شد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، قرار است به همراه النصر به تهران بیاید تا رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل هم باید به همراه الهلال به تهران سفر کند تا با تیم نساجی بازی کند. کریم بنزما هم که با سفر به اصفهان، باید رودرروی تیم سپاهان قرار بگیرد. وضعیت بد ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در تهران و حالا اوضاع نامساعد چمن ورزشگاه آزادی، باعث شده تا ستاره‌های پرسپولیس از این بگویند که کاش برای حفظ آبرو هم که شده رونالدو و دیگر ستاره‌های فوتبال دنیا در چنین شرایطی به ایران سفر نکنند. البته که این مورد هنوز نهایی هم نشده، چون اگر مسئولان ایرانی نتوانند زیرساخت لازم برای استفاده از تکنولوژی var را فراهم کنند، ممکن است کلا میزبانی از تیم‌های ایرانی گرفته و به کشور دیگری سپرده شود.

✨ هرچند که این موارد فقط بخشی از اتفاقات نگران کننده مرتبط با فوتبال است، چون موضوعات دیگری هم در ایران وجود دارد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان شده است؛ مثلا رجیستر نشدن آیفون ۱۴، گوشی‌ای که ۹۹ درصد این ستاره‌هایی که قرار است به ایران سفر کنند، از آن استفاده می‌کنند، یکی از سوژه‌هایی است که مورد توجه قرار گرفته است. در ۲۴ ساعت اخیر بسیاری به این مورد اشاره کرده‌اند که کاش کسی در دایرکت به رونالدو خبر بدهد که آیفون ۱۴‌اش در ایران آنتن نمی‌دهد. فیلتر بودن فضای مجازی هم دیگر هم موضوعی است که محل بحث و دست‌مایه طنز شده و تعدادی خواستار فروش فیلترشکن خوب به رونالدو و نیمار شده‌اند. به گزارش فرارو، این موارد فقط بخشی از طنز‌های تلخی است که پیش از ورود ستاره‌های بزرگ دنیا به ایران در حال دست به دست شدن است. واقعیت، ولی آن است که برای پیشرفت فوتبال ایران و البته معرفی چهره مناسب از این کشور، نیاز به تلاشی شبانه روزی است که تا موانع حضور این فوق‌ستاره‌ها که می‌تواند تبلیغ خوبی برای ایران باشد، برطرف شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار